Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník v advokátskej kancelárii
Marják, Ferenci & Partners s.r.o.
Miesto práce
Mojmírova 12, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto
Mojmírova 12, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
500,00 €
500,00 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej advokátskej kancelárie hľadáme záujemcu o pozíciu administratívneho pracovníka s nasledujúcou náplňou práce:
- najmä elektronická komunikácia so súdmi, úradmi a ostatnými orgánmi verejnej moci,
vrátane elektronických podaní
- vybavovanie organizačných, administratívnych a operatívnych záležitostí
- telefonická a emailová komunikácia
- zabezpečovanie evidencie a distribúcie došlej a odoslanej pošty
- preklady dokumentov do a z anglického jazyka
- vedenie spisovej agendy
- obsluhovanie skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- spracovávanie podkladov, evidencia dokumentov
- najmä elektronická komunikácia so súdmi, úradmi a ostatnými orgánmi verejnej moci,
vrátane elektronických podaní
- vybavovanie organizačných, administratívnych a operatívnych záležitostí
- telefonická a emailová komunikácia
- zabezpečovanie evidencie a distribúcie došlej a odoslanej pošty
- preklady dokumentov do a z anglického jazyka
- vedenie spisovej agendy
- obsluhovanie skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- spracovávanie podkladov, evidencia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
- rozšírenie profesijných zručností
- priateľský tím mladých ľudí
- teambuildingy, firemné party
- perspektíva dlhodobej spolupráce
- priateľský tím mladých ľudí
- teambuildingy, firemné party
- perspektíva dlhodobej spolupráce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prosíme zasielajte svoje životopisy s fotografiou na email: [email protected] s uvedením predmetu správy: administratívny pracovník.
Záujemcovia o pozíciu, prosíme v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov uviesť v životopise dodatok: "Týmto dávam súhlas spoločnosti k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú, až do jeho písomného odvolania."
Za prejavený záujem o pozíciu ďakujeme, kontaktovať a viesť v databáze budeme len nami vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.
Záujemcovia o pozíciu, prosíme v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov uviesť v životopise dodatok: "Týmto dávam súhlas spoločnosti k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú, až do jeho písomného odvolania."
Za prejavený záujem o pozíciu ďakujeme, kontaktovať a viesť v databáze budeme len nami vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
verejná správa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii - výhodou
- znalosti práce s počítačom a s elektronickými portálmi orgánov verejnej moci
- ovládanie ďalšieho cudzieho jazyka - vítané
- VŠ vzdelanie v oblasti: verejná správa
- lojalita, časová flexibilita, samostatnosť, diskrétnosť a mlčanlivosť
- komunikatívnosť
- organizačné schopnosti
- profesionálne a príjemné vystupovanie
- znalosti práce s počítačom a s elektronickými portálmi orgánov verejnej moci
- ovládanie ďalšieho cudzieho jazyka - vítané
- VŠ vzdelanie v oblasti: verejná správa
- lojalita, časová flexibilita, samostatnosť, diskrétnosť a mlčanlivosť
- komunikatívnosť
- organizačné schopnosti
- profesionálne a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša advokátska kancelária poskytuje svojim klientom komplexný právny servis vo všetkých sférach ich profesionálneho a súkromného života. Náš početný tím právnikov ponúka široké skúsenosti a vedomosti v rôznorodých oblastiach práva. Sme jedným zo zakladajúcich členov medzinárodnej siete nezávislých advokátskych kancelárii ARROWS INTERNATIONAL a členom nadnárodnej poradenskej skupiny ETL GLOBAL.
Viac informácií dostupných na webe: www.mfap.sk
Viac informácií dostupných na webe: www.mfap.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3234831
Dátum zverejnenia: 18.6.2018
2018-06-18
lokalita: Mojmírova 12, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Marják, Ferenci & Partners s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500,00 €