Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka v advokátskej kancelárii
KASATKIN & PARTNERS s. r. o.
Miesto práce
Čajakova 13, Bratislava
Čajakova 13, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 750 € - výška mzdy závisí od skúseností uchádzača
od 750 € - výška mzdy závisí od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávanie administratívnych prác v súvislosti s organizáciou sekretariátu/podateľne,
- hospodárska korešpondencia,
- vybavovanie e-mailovej a telefonickej komunikácie,
- príjem, triedenie a evidencia prichádzajúcich/odchádzajúcich poštových/kuriérskych zásielok,
- práca s elektronickými schránkami spoločnosti,
- komunikácia so súdmi, inštitúciami a klientmi,
- vytváranie/ zakladanie spisov, archivácia spisov, scanovanie, kopírovanie dokumentov, príprava a tlač dokumentov,
- nákup a objednávanie kancelárskych a iných potrieb potrebných pre chod kancelárie,
- vedenie a evidencia pokladne,
- ohlasovanie návštev a starostlivosť o klientov.
- hospodárska korešpondencia,
- vybavovanie e-mailovej a telefonickej komunikácie,
- príjem, triedenie a evidencia prichádzajúcich/odchádzajúcich poštových/kuriérskych zásielok,
- práca s elektronickými schránkami spoločnosti,
- komunikácia so súdmi, inštitúciami a klientmi,
- vytváranie/ zakladanie spisov, archivácia spisov, scanovanie, kopírovanie dokumentov, príprava a tlač dokumentov,
- nákup a objednávanie kancelárskych a iných potrieb potrebných pre chod kancelárie,
- vedenie a evidencia pokladne,
- ohlasovanie návštev a starostlivosť o klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- voľno nad rámec zákonnej dovolenky (homeoffice)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- otvorená a priateľská atmosféra
- voľno nad rámec zákonnej dovolenky (homeoffice)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- otvorená a priateľská atmosféra
Informácie o výberovom konaní
Prosíme zasielať životopis v slovenskom jazyku e-mailom na adresu: [email protected]. Vopred ďakujeme za zaslanie Vášho e-mailu, všetky životopisy dôkladne zvážime s tým, že si vyhradzujeme právo kontaktovať len nami vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, zodpovednosť a spoľahlivosť, výborné organizačné schopnosti, lojalita a diskrétnosť, dôslednosť a presnosť, samostanosť, spoľahlivosť, flexibilita, schopnosť samostatne riešiť problémy, schopnosť stanoviť si priority
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária poskytujúca komplexné právne poradenstvo v rôznych oblastiach práva, najmä v oblasti obchodného práva, občianskeho práva, daňového práva, rodinného práva, konkurzného práva, vrátane sporovej agendy.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3521011
Dátum zverejnenia: 21.10.2018
2018-10-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: KASATKIN & PARTNERS s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 750 € - výška mzdy závisí od skúseností uchádzača