Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér pre kľúčových dodávateľov
JRK Waste Management s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď alebo dohodou
Ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1700
1 700 EUR/mesiac1700
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš rád/a dynamiku, zmenu a rád/a sa nadchneš pre nové veci? Hľadáme zodpovedného člena tímu, ktorý bude kľúčovým pre celú JRK skupinu. Budeš plne riadiť vzťahy s kľúčovými dodávateľmi. Budeš zabezpečovať komunikáciu, strategické plánovanie a riadenie všetkých interakcií s organizáciami tretích strán, s cieľom maximalizovať hodnotu takýchto vzťahov. Súčasne budeš zodpovedný/á za to, aby naše podnikanie napredovalo. Dôležitou časťou tvojej práce bude sledovať potreby jednotlivých trhov, trendy v odpadovom hospodárstve a hľadať možnosti ich uplatnenia na trhoch, na ktorých pôsobíme. Budeš tiež pripravovať analýzy a návrhy implementácie nových produktov a služieb pre manažment v jednotlivých krajinách.
Máš profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti? Budeš komunikovať s našimi kľúčovými dodávateľmi, aby sme mali vždy správne a relevantné informácie včas. Aby sme z dobrých vzťahov s našimi dodávateľmi vzájomne vyťažili čo najviac. Rovnako chceme, aby si hľadal/a nové produkty a služby, ktoré budeme môcť ponúknuť našim zákazníkom. Nemusíš byť Superman, veľa vecí ťa vieme naučiť. Očakávame však, že to, čo nevieš, doženieš v najbližších mesiacoch. K tomu ti, samozrejme, vytvoríme vhodné podmienky. Tvoj „drive“ je pre túto pozíciu kľúčový.
Mal/a by si mať také skúsenosti a predpoklady, ktoré ťa predurčujú byť profesionálnym, relevantným a rovnocenným partnerom pre komunikáciu a vyjednávanie s veľkými aj menšími zahraničnými spoločnosťami (v Európe). Preto požadujeme, aby si na podobnej pozícii pracoval/a v minulosti najmenej 2 roky. Očakávame angličtinu na profesionálnej komunikačnej úrovni, veľkou výhodou je nemčina.
AKÁ BUDE NÁPLŇ TVOJEJ PRÁCE?
Zodpovednosť za starostlivosť o kľúčových dodávateľov a rozvoj obchodných príležitostí:
- vyjednávanie a dohadovanie podmienok s dodávateľmi na každý rok, uzatvorené zmluvy s kľúčovými dodávateľmi,
- nastavenie procesov a komunikácie s dodávateľmi počas roka,
- vyhodnocovanie kvalitatívnej stránky produktov/technológií a prispievanie k inovatívnejším postupom vo výrobe,
- zaškolenie regionálnych manažérov o nových produktoch a technológiách, organizácia vzdelávania, plynulej podpory a kontroly,
- prieskum trhu - vyhľadávanie nových produktov/technológií podľa potrieb trhu a aktuálnych trendov a komunikácia s potenciálnymi dodávateľmi,
- výber najlepších dostupných technológií (BAT) v oblasti odpadového hospodárstva podľa požiadaviek trhov,
- aktívna účasť na konferenciách/veľtrhoch po celom svete (oblasť odpadového hospodárstva), sledovanie trendov a prinášanie nových produktov/technológií na náš trh,
- príprava analýz, podkladov a prezentácií pre rozhodovanie manažmentu, neustále vzdelávanie v oblasti odpadového hospodárstva a iniciatíva v rozvoji tejto oblasti pre samosprávy,
- ekonomické riadenie efektívnosti dodávateľského reťazca.
Máš profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti? Budeš komunikovať s našimi kľúčovými dodávateľmi, aby sme mali vždy správne a relevantné informácie včas. Aby sme z dobrých vzťahov s našimi dodávateľmi vzájomne vyťažili čo najviac. Rovnako chceme, aby si hľadal/a nové produkty a služby, ktoré budeme môcť ponúknuť našim zákazníkom. Nemusíš byť Superman, veľa vecí ťa vieme naučiť. Očakávame však, že to, čo nevieš, doženieš v najbližších mesiacoch. K tomu ti, samozrejme, vytvoríme vhodné podmienky. Tvoj „drive“ je pre túto pozíciu kľúčový.
Mal/a by si mať také skúsenosti a predpoklady, ktoré ťa predurčujú byť profesionálnym, relevantným a rovnocenným partnerom pre komunikáciu a vyjednávanie s veľkými aj menšími zahraničnými spoločnosťami (v Európe). Preto požadujeme, aby si na podobnej pozícii pracoval/a v minulosti najmenej 2 roky. Očakávame angličtinu na profesionálnej komunikačnej úrovni, veľkou výhodou je nemčina.
AKÁ BUDE NÁPLŇ TVOJEJ PRÁCE?
Zodpovednosť za starostlivosť o kľúčových dodávateľov a rozvoj obchodných príležitostí:
- vyjednávanie a dohadovanie podmienok s dodávateľmi na každý rok, uzatvorené zmluvy s kľúčovými dodávateľmi,
- nastavenie procesov a komunikácie s dodávateľmi počas roka,
- vyhodnocovanie kvalitatívnej stránky produktov/technológií a prispievanie k inovatívnejším postupom vo výrobe,
- zaškolenie regionálnych manažérov o nových produktoch a technológiách, organizácia vzdelávania, plynulej podpory a kontroly,
- prieskum trhu - vyhľadávanie nových produktov/technológií podľa potrieb trhu a aktuálnych trendov a komunikácia s potenciálnymi dodávateľmi,
- výber najlepších dostupných technológií (BAT) v oblasti odpadového hospodárstva podľa požiadaviek trhov,
- aktívna účasť na konferenciách/veľtrhoch po celom svete (oblasť odpadového hospodárstva), sledovanie trendov a prinášanie nových produktov/technológií na náš trh,
- príprava analýz, podkladov a prezentácií pre rozhodovanie manažmentu, neustále vzdelávanie v oblasti odpadového hospodárstva a iniciatíva v rozvoji tejto oblasti pre samosprávy,
- ekonomické riadenie efektívnosti dodávateľského reťazca.
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvalitný notebook aj na súkromné účely,
- mobilný telefón s neobmedzeným EU paušálom,
- k dispozícii služobné vozidlo aj na súkromné účely,
- flexibilný pracovný čas,
- bezodné nápoje na office,
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí,
- JRK Prázdniny - ak zamestnanec po vyčerpaní zákonného nároku na dovolenku potrebuje ďalšie voľno, môže využiť neobmedzené platené voľno. Stačí, ak mu to schválil priamy nadriadený́,
- prednosť pri odpredaji firemného majetku,
- teambuldingy + firemné školenia,
- tréningy, vzdelávanie,
- odporúčací bonus pri hľadaní nových členov tímu - "doveď kamoša" (100+500 Eur),
- predplatné odbornej literatúry,
- interné súťaže,
- voľno pri narodení dieťaťa (5 pracovných dní),
- zvýhodnené́ ceny firemných výrobkov pre zamestnancov,
- platené voľno počas povianočného obdobia a Silvestra,
- "sick days".
- mobilný telefón s neobmedzeným EU paušálom,
- k dispozícii služobné vozidlo aj na súkromné účely,
- flexibilný pracovný čas,
- bezodné nápoje na office,
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí,
- JRK Prázdniny - ak zamestnanec po vyčerpaní zákonného nároku na dovolenku potrebuje ďalšie voľno, môže využiť neobmedzené platené voľno. Stačí, ak mu to schválil priamy nadriadený́,
- prednosť pri odpredaji firemného majetku,
- teambuldingy + firemné školenia,
- tréningy, vzdelávanie,
- odporúčací bonus pri hľadaní nových členov tímu - "doveď kamoša" (100+500 Eur),
- predplatné odbornej literatúry,
- interné súťaže,
- voľno pri narodení dieťaťa (5 pracovných dní),
- zvýhodnené́ ceny firemných výrobkov pre zamestnancov,
- platené voľno počas povianočného obdobia a Silvestra,
- "sick days".
Informácie o výberovom konaní
1. KROK: Ešte dnes nám e-mailom na [email protected] pošli:
a) životopis,
b) výstižný popis: (max. 1 A4)
• Ako využijem moje schopnosti v tejto práci a prečo by ma bavila?
• Aké sú kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú profesionálnu starostlivosť o dodávateľov? (min. 5)?
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: Ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
V prípade, že navzájom zo seba odpadneme, stávaš sa súčasťou misie „Pre menej odpadu“. Tešíme sa na Teba!
a) životopis,
b) výstižný popis: (max. 1 A4)
• Ako využijem moje schopnosti v tejto práci a prečo by ma bavila?
• Aké sú kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú profesionálnu starostlivosť o dodávateľov? (min. 5)?
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: Ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
V prípade, že navzájom zo seba odpadneme, stávaš sa súčasťou misie „Pre menej odpadu“. Tešíme sa na Teba!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, riadenie výroby
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Oceníme, ak:
- máš aktívne skúsenosti s riadením vzťahov s dodávateľmi,
- vieš dobre vyjednávať s dodávateľmi a súčasne vieš zájiť záujmy našej spoločnosti,
- máš profesionálne vystupovanie a veľmi dobré komunikačné schopnosti,
- vieš sa rýchlo zorientovať na trhu a más systém v práci,
- vieš pohotovo reagovať na všetky potreby trhu a svojich spolupracovníkov
- máš aktívne skúsenosti s riadením vzťahov s dodávateľmi,
- vieš dobre vyjednávať s dodávateľmi a súčasne vieš zájiť záujmy našej spoločnosti,
- máš profesionálne vystupovanie a veľmi dobré komunikačné schopnosti,
- vieš sa rýchlo zorientovať na trhu a más systém v práci,
- vieš pohotovo reagovať na všetky potreby trhu a svojich spolupracovníkov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť JRK bola založená v roku 2010 s poslaním zlepšiť odpadové hospodárstvo vďaka znižovaniu množstva zmesového komunálneho odpadu, predchádzaním jeho vzniku a zvyšovaním miery triedenia.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3767137
Dátum zverejnenia: 19.9.2019
2019-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager, Koordinátor, Obchodný manažér, Procesný manažér, Projektový manažér Spoločnosť: JRK Waste Management s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac1700