Manažér pre kľúčových dodávateľov

JRK Waste Management s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1700

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád/a dynamiku, zmenu a rád/a sa nadchneš pre nové veci? Hľadáme zodpovedného člena tímu, ktorý bude kľúčovým pre celú JRK skupinu. Budeš plne riadiť vzťahy s kľúčovými dodávateľmi. Budeš zabezpečovať komunikáciu, strategické plánovanie a riadenie všetkých interakcií s organizáciami tretích strán, s cieľom maximalizovať hodnotu takýchto vzťahov. Súčasne budeš zodpovedný/á za to, aby naše podnikanie napredovalo. Dôležitou časťou tvojej práce bude sledovať potreby jednotlivých trhov, trendy v odpadovom hospodárstve a hľadať možnosti ich uplatnenia na trhoch, na ktorých pôsobíme. Budeš tiež pripravovať analýzy a návrhy implementácie nových produktov a služieb pre manažment v jednotlivých krajinách.

Máš profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti? Budeš komunikovať s našimi kľúčovými dodávateľmi, aby sme mali vždy správne a relevantné informácie včas. Aby sme z dobrých vzťahov s našimi dodávateľmi vzájomne vyťažili čo najviac. Rovnako chceme, aby si hľadal/a nové produkty a služby, ktoré budeme môcť ponúknuť našim zákazníkom. Nemusíš byť Superman, veľa vecí ťa vieme naučiť. Očakávame však, že to, čo nevieš, doženieš v najbližších mesiacoch. K tomu ti, samozrejme, vytvoríme vhodné podmienky. Tvoj „drive“ je pre túto pozíciu kľúčový.

Mal/a by si mať také skúsenosti a predpoklady, ktoré ťa predurčujú byť profesionálnym, relevantným a rovnocenným partnerom pre komunikáciu a vyjednávanie s veľkými aj menšími zahraničnými spoločnosťami (v Európe). Preto požadujeme, aby si na podobnej pozícii pracoval/a v minulosti najmenej 2 roky. Očakávame angličtinu na profesionálnej komunikačnej úrovni, veľkou výhodou je nemčina.

AKÁ BUDE NÁPLŇ TVOJEJ PRÁCE?
Zodpovednosť za starostlivosť o kľúčových dodávateľov a rozvoj obchodných príležitostí:
- vyjednávanie a dohadovanie podmienok s dodávateľmi na každý rok, uzatvorené zmluvy s kľúčovými dodávateľmi,
- nastavenie procesov a komunikácie s dodávateľmi počas roka,
- vyhodnocovanie kvalitatívnej stránky produktov/technológií a prispievanie k inovatívnejším postupom vo výrobe,
- zaškolenie regionálnych manažérov o nových produktoch a technológiách, organizácia vzdelávania, plynulej podpory a kontroly,
- prieskum trhu - vyhľadávanie nových produktov/technológií podľa potrieb trhu a aktuálnych trendov a komunikácia s potenciálnymi dodávateľmi,
- výber najlepších dostupných technológií (BAT) v oblasti odpadového hospodárstva podľa požiadaviek trhov,
- aktívna účasť na konferenciách/veľtrhoch po celom svete (oblasť odpadového hospodárstva), sledovanie trendov a prinášanie nových produktov/technológií na náš trh,
- príprava analýz, podkladov a prezentácií pre rozhodovanie manažmentu, neustále vzdelávanie v oblasti odpadového hospodárstva a iniciatíva v rozvoji tejto oblasti pre samosprávy,
- ekonomické riadenie efektívnosti dodávateľského reťazca.

Zamestnanecké výhody, benefity

- kvalitný notebook aj na súkromné účely,
- mobilný telefón s neobmedzeným EU paušálom,
- k dispozícii služobné vozidlo aj na súkromné účely,
- flexibilný pracovný čas,
- bezodné nápoje na office,
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí,
- JRK Prázdniny - ak zamestnanec po vyčerpaní zákonného nároku na dovolenku potrebuje ďalšie voľno, môže využiť neobmedzené platené voľno. Stačí, ak mu to schválil priamy nadriadený́,
- prednosť pri odpredaji firemného majetku,
- teambuldingy + firemné školenia,
- tréningy, vzdelávanie,
- odporúčací bonus pri hľadaní nových členov tímu - "doveď kamoša" (100+500 Eur),
- predplatné odbornej literatúry,
- interné súťaže,
- voľno pri narodení dieťaťa (5 pracovných dní),
- zvýhodnené́ ceny firemných výrobkov pre zamestnancov,
- platené voľno počas povianočného obdobia a Silvestra,
- "sick days".

Informácie o výberovom konaní

1. KROK: Ešte dnes nám e-mailom na [email protected] pošli:
a) životopis,
b) výstižný popis: (max. 1 A4)
• Ako využijem moje schopnosti v tejto práci a prečo by ma bavila?
• Aké sú kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú profesionálnu starostlivosť o dodávateľov? (min. 5)?

2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.

3. KROK: Ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.

V prípade, že navzájom zo seba odpadneme, stávaš sa súčasťou misie „Pre menej odpadu“. Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, riadenie výroby

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Oceníme, ak:
- máš aktívne skúsenosti s riadením vzťahov s dodávateľmi,
- vieš dobre vyjednávať s dodávateľmi a súčasne vieš zájiť záujmy našej spoločnosti,
- máš profesionálne vystupovanie a veľmi dobré komunikačné schopnosti,
- vieš sa rýchlo zorientovať na trhu a más systém v práci,
- vieš pohotovo reagovať na všetky potreby trhu a svojich spolupracovníkov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť JRK bola založená v roku 2010 s poslaním zlepšiť odpadové hospodárstvo vďaka znižovaniu množstva zmesového komunálneho odpadu, predchádzaním jeho vzniku a zvyšovaním miery triedenia.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3767137  Dátum zverejnenia: 19.9.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac1700