Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Delivery Manager (Logistika & Customer Service)
JRK Waste Management s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1100
1100
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš rád dynamiku, zmenu a rád sa nadchneš pre nové veci? Hľadáme zodpovedného člena tímu, ktorý bude parťákom nášho logistu a bude plne zodpovedný za koordinovanie vlastných projektov (od prijatia objednávky, cez zaradenie do výroby, komunikáciu s našim zahraničným dodávateľom, až po doručenie konečnému zákazníkovi a vyfaktúrovanie). Mal by si mať technické a odborné znalosti, aspoň rok praxe so skladovým hospodárstvom a účtovným software a rozumieť tomu, čo robíš. Rovnako tak angličtinu na veľmi dobrej komunikačnej úrovni. Budeš zodpovedný za doručovanie tovarov a technológií našim konečným zákazníkom v správnom čase, v správnej kvalite a na správne miesto.
Čo bude náplňou Tvojej práce ?
o skladovo-odbytové hospodárstvo – najmä naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru, medzinárodná fakturácia, vystavovanie a potvrdzovanie dodacích listov, riadenie stavu skladových položiek, realizácia výstupov z IS podľa potreby,
o komunikácia s dodávateľmi a manažment firemných objednávok,
o komunikácia so zákazníkmi a manažment odberateľských objednávok,
o zabezpečovanie logistiky tovarov,
o nahrávanie účtovných dokladov do informačného systému,
o komunikácia a príprava podkladov pre banku,
o podieľanie sa na rozvoji firmy aktívnym prístupom a návrhmi pri zlepšovaní procesov a postupov práce a jednotlivých činností,
o administratívne práce a bežné kancelárske činnosti.
o ostatnú prácu určí aktuálna potreba :)
Hľadáme Supermana, ale vieme, že vedieť všetko vyššie uvedené na 100% je aj na neho veľa. Preto ťa chceme dovzdelať v tom, čo nevieš.
Čo bude náplňou Tvojej práce ?
o skladovo-odbytové hospodárstvo – najmä naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru, medzinárodná fakturácia, vystavovanie a potvrdzovanie dodacích listov, riadenie stavu skladových položiek, realizácia výstupov z IS podľa potreby,
o komunikácia s dodávateľmi a manažment firemných objednávok,
o komunikácia so zákazníkmi a manažment odberateľských objednávok,
o zabezpečovanie logistiky tovarov,
o nahrávanie účtovných dokladov do informačného systému,
o komunikácia a príprava podkladov pre banku,
o podieľanie sa na rozvoji firmy aktívnym prístupom a návrhmi pri zlepšovaní procesov a postupov práce a jednotlivých činností,
o administratívne práce a bežné kancelárske činnosti.
o ostatnú prácu určí aktuálna potreba :)
Hľadáme Supermana, ale vieme, že vedieť všetko vyššie uvedené na 100% je aj na neho veľa. Preto ťa chceme dovzdelať v tom, čo nevieš.
Zamestnanecké výhody, benefity
Aký bude tvoj tím:
Sú mladí, energickí, s profesionálnym prístupom, pozitívnym vzťahom k životnému prostrediu. Profíci vo flexibilite, sem-tam vtipkári, tímoví hráči prichádzajúci s novými nápadmi a projektami, ktoré chcú ihneď implementovať. Každý deň sa riadia heslom: "aké si to urobíš, také to máš" a robia kroky s myšlienkou "pre menej odpadu".
Čo môžeš získať:
- mobilný telefón s neobmedzeným EU paušálom,
- flexibilný pracovný čas,
- bezodné nápoje na office,
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí
- JRK Prázdniny - ak zamestnanec po vyčerpaní zákonného nároku na dovolenku potrebuje ďalšie voľno, môže využiť neobmedzené platené voľno. Stačí, ak mu to schválil priamy nadriadený,
- prednosť pri odpredaji firemného majetku,
- teambuldingy + firemné školenia,
- tréningy, vzdelávanie,
- odporúčací bonus - "doveď kámoša" (100+500 EUR),
- predplatné odbornej literatury,
- interné súťaže,
- voľno pri narodení dieťaťa (5 pracovných dní)
- zvýhodnené ceny firemných výrobkov pre zamestnancov,
- bonusove karty na zľavy pre nákup firemných výrobkov pre nezamestnancov,
- príležitostné darčeky,
- platené voľno počas povianočného obdobia a Silvestera,
- "sick days".
Sú mladí, energickí, s profesionálnym prístupom, pozitívnym vzťahom k životnému prostrediu. Profíci vo flexibilite, sem-tam vtipkári, tímoví hráči prichádzajúci s novými nápadmi a projektami, ktoré chcú ihneď implementovať. Každý deň sa riadia heslom: "aké si to urobíš, také to máš" a robia kroky s myšlienkou "pre menej odpadu".
Čo môžeš získať:
- mobilný telefón s neobmedzeným EU paušálom,
- flexibilný pracovný čas,
- bezodné nápoje na office,
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí
- JRK Prázdniny - ak zamestnanec po vyčerpaní zákonného nároku na dovolenku potrebuje ďalšie voľno, môže využiť neobmedzené platené voľno. Stačí, ak mu to schválil priamy nadriadený,
- prednosť pri odpredaji firemného majetku,
- teambuldingy + firemné školenia,
- tréningy, vzdelávanie,
- odporúčací bonus - "doveď kámoša" (100+500 EUR),
- predplatné odbornej literatury,
- interné súťaže,
- voľno pri narodení dieťaťa (5 pracovných dní)
- zvýhodnené ceny firemných výrobkov pre zamestnancov,
- bonusove karty na zľavy pre nákup firemných výrobkov pre nezamestnancov,
- príležitostné darčeky,
- platené voľno počas povianočného obdobia a Silvestera,
- "sick days".
Informácie o výberovom konaní
1. KROK: Ihneď nám e-mailom pošli CV + prečo by Ťa bavila práve takáto náplň práce. [email protected]
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme IBA vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
Po 2. kole vyberáme člena do tímu, ktorého si na pár dní vyskúšame. Ak sa osvedčíš, si náš ! Tešíme sa na Teba!
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme IBA vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
Po 2. kole vyberáme člena do tímu, ktorého si na pár dní vyskúšame. Ak sa osvedčíš, si náš ! Tešíme sa na Teba!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou: logistika, účtovníctvo, riadenie výroby
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť JRK bola založená v roku 2010 s poslaním zlepšiť odpadové hospodárstvo vďaka znižovaniu množstva zmesového komunálneho odpadu, predchádzaním jeho vzniku a zvyšovaním miery triedenia.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3389073
Dátum zverejnenia: 14.5.2018
2018-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Logistik, Manažér logistiky, Projektový manažér Spoločnosť: JRK Waste Management s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100