Junior Analytik

Jones Lang LaSalle s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiackonečná výška mzdy sa može meniť v závislosti od praxe a odborných skúsenosti uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zaujíma ťa svet nehnuteľností a investícií a chceš pochopiť princípy ako funguje? Chceš patriť medzi najlepších analytikov a poradcov v oblastí nehnuteľností na trhu? Obsadzujeme novú pozíciu na oddelení Research / Advisory, ktorá je vynikajúcou príležitosťou pre duchom mladého človeka, ktorý sa chce v krátkom čase veľa naučiť. Práca zahŕňa rôznorodé činnosti od zberu dát až po klientské večierky. Vysoká variabilita a nízka monotónnosť práce vyžaduje každodenné vzdelávanie sa a túžbu zlepšovať sa. Práca je analytická ale zároveň vyžaduje ľudský prístup, pretože nehnuteľnosti nie sú len o číslach, ale predovšetkým o ľuďoch.

Práca zahŕňa :

• Konzultácie najrôznejších projektov a obchodných situácií
• Zber a vyhodnocovanie dát - získavanie údajov o trhu s nehnuteľnosťami na dennej báze z rôznych zdrojov a ich následná analýza
• Analýzy a finančné modelovanie
• Príprava reportov a správ o trhu pre klientov (Banky, Fondy, Developeri, Investori)
• Školenia a prezentácie pre spoločnosti v odvetví
• Komunikácia s klientami a s jednotlivými oddeleniami v rámci JLL
• Práca s databázami spoločnosti (aktualizácia, kontrola, dopĺňanie)
• Vytváranie nových nástrojov pre zefektívnenie práce oddelenia a firmy
• Aplikácia nových nástrojov do praxe firmy (napr. BI, mapové systémy)
• Spolupráca pri vyhľadávaní nových obchodných príležitostí

Zamestnanecké výhody, benefity

Chceme pracovať s najlepšími, preto si uvedomujeme, že okrem zaujímavej práce musíme vedieť talenty aj podporovať a dať im motivujúce pracovné prostredie a prostriedky.

• Priestor pre uplatnenie vlastnej kreativity, podpora inovatívneho myslenia
• Možnosť realizovať svoje obchodné nápady
• Práca pre zaujímavých klientov
• Výborný pracovný kolektív a pracovné prostredie
• Dovolenka nad rámec zákona
• Zdravotná starostlivosť
• Teambuildingové a športové aktivity
• Profesionálny rast

Profesionálny rast:

V našej spoločnosti nekladnieme ambicióznym ľuďom prekážky pri ich kreativite a nových prístupoch k problémom. Vážime si rôznorodosť názorov a individualitu každej osoby. Dbáme na profesionalitu a chceme, aby ľudia u nás každý deň rástli. Profesionálne aj ľudsky.

• Princípy fungovania komerčných a rezidenčných nehnuteľností
• Stretávanie sa s dôležitými klientami
• Excel na najvyššej úrovni
• BI a GIS nástroje a najnovšie analytické metódy
• Komunikácia s rôznymi ľudmi z najrôznejších odvetví

Informácie o výberovom konaní

Ak ste motivovaný a presvedčený, že ste vhodným kandidátom, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku e-mailom na adresu: [email protected]

Kontaktovať budeme iba tých kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, Technické alebo Nehnuteľnosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

A, B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Schopnosti:

Naša práca vyžaduje stretávanie sa a komunikáciu s klientami zo Slovenska i celého sveta. Profesionálne vystupovanie a kvalitná príprava na stretnutia sú základom nášho rešpektu voči klientom.

• Príjemný prejav a profesionálne vystupovanie
• Písanie analýz, prezentácií a štúdií v AJ a SJ
• Práca s Excel na aspoň na stredne pokročilej úrovni
• Prezentačné a argumentačné zručnosti
• Obchodná Angličtina

Vlastnosti:

Očakávame, že budeš samostatný a zodpovedný. Budeš vedieť dodržať dohodnuté termíny a nebudeš mať problém s priorizáciou úloh.

• Kritické myslenie
• Sedliacky rozum
• Zodpovednosť a samostatnosť
• Kreativita a túžba učiť sa nové veci
• Tímový duch
• Dôraz na detail
• Vedieť identifikovať podstatné informácie
• Ochota vzdelávať sa a profesne rásť
• Koncepčné a analytické zručnosti
• Proaktívny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

iO Partners (IOP) je spoločnosť poskytujúca služby v oblasti nehnuteľností so sídlom vo Viedni, ktorá pôsobí v Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, na Slovensku a v Srbsku. Kompletný balík poskytovnaných služieb zahŕňa sprostredkovanie, prenájom, kapitálové trhy, oceňovanie, projektové a developerské služby a poradenstvo. Spoločnosť má vedúce postavenie v priemyselnom a kancelárskom sektore a popredný oceňovací tím v regióne. Má kancelárie v Belehrade, Bratislave, Budapešti, Bukurešti, Prahe a vo Viedni.
iO Partners je preferovaný partner spoločnosti JLL.
Ďalšie informácie nájdete na stránke iopartners.com.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4398966  Dátum zverejnenia: 9.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac