Leasing Konzultant

Jones Lang LaSalle s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
min. 1600 EUR, konečná výška mzdy sa môže meniť v závislosti od praxe a odborných skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš v sebe obchodného ducha, entuziazmus a chuť pracovať v dynamickom prostredí? Práca u nás ti umožní dostať sa do sveta najväčšieho realitného businessu, ktorý sa na Slovensku odohráva. V rámci bežných činností sa budeš stretávať a rokovať s majiteľmi firiem, investormi a ľuďmi na najvyšších výkonných pozíciách v lokálnych aj medzinárodných spoločnostiach. Táto práca je o budovaní dobrých vzťahov, komunikácii, šikovnosti a proklientskom prístupe. Ak máš skúsenosti s obchodno-konzultačnou činnosťou a cítiš sa v tomto prostredí ako ryba vo vode, napíš nám. Radi u nás v tíme privítame kreatívneho človeka s nadšením pre obchod, ktorý sa chce okrem profesnej stránky rozvíjať aj osobnostne. Ako bonus ťa čaká skvelý kolektív, pozitívna pracovná atmosféra a možnosť realizácie vlastných inovatívnych nápadov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Sprostredkovanie prenájmu a predaja veľkých priemyselných nehnuteľností v rámci územia SR
• Starostlivosť o existujúcich klientov a vytváranie nových obchodných partnerstiev
• Práca s domácou aj zahraničnou klientelou
• Aktívne vyhľadávanie a vytváranie obchodných príležitostí
• Dôkladná analýza obchodných prípadov a tvorba najvhodnejších stratégií
• Sprevádzanie klientov a poskytovanie poradenstva počas celého obchodného procesu
• Plánovanie a samostatné vedenie obchodných stretnutí, obhliadok a rokovaní
• Vyjednávanie podmienok a uzatváranie obchodných zmlúv
• Tvorba a spracovanie ponúk, prezentácií, analýz a iných podkladov
• Prieskum a analýza trhu priemyselných nehnuteľností

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v medzinárodnej spoločnosti patriacej k svetovej špičke vo svojej oblasti
• Možnosť profesionálneho rastu
• Výborný pracovný kolektív a podnetné pracovné prostredie v nových priestoroch
• Zaujímavá, rôznorodá a veľmi dynamická práca
• Priestor pre uplatnenie vlastnej kreativity, podpora inovatívneho myslenia
• Dovolenka nad rámec zákona
• Zdravotná starostlivosť
• Teambuildingové aktivity, účasť na konferenciách a klientskych akciách

Informácie o výberovom konaní

Ak ste motivovaný a presvedčený, že ste vhodným kandidátom, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku e-mailom na adresu:
[email protected]

Kontaktovať budeme iba tých kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Nehnuteľnosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Samostatnosť
• Zodpovednosť
• Dravosť
• Kreativita
• Tímový hráč
• Schopnosť nájsť riešenie v každej situácii
• Diplomacia
• Ambícia osobnostne a profesne rásť
• Vedenie obchodných stretnutí
• Vyjednávacie schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

iO Partners (IOP) je spoločnosť poskytujúca služby v oblasti nehnuteľností so sídlom vo Viedni, ktorá pôsobí v Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, na Slovensku a v Srbsku. Kompletný balík poskytovnaných služieb zahŕňa sprostredkovanie, prenájom, kapitálové trhy, oceňovanie, projektové a developerské služby a poradenstvo. Spoločnosť má vedúce postavenie v priemyselnom a kancelárskom sektore a popredný oceňovací tím v regióne. Má kancelárie v Belehrade, Bratislave, Budapešti, Bukurešti, Prahe a vo Viedni.
iO Partners je preferovaný partner spoločnosti JLL.
Ďalšie informácie nájdete na stránke iopartners.com.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3532791  Dátum zverejnenia: 12.6.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 1600 EUR, konečná výška mzdy sa môže meniť v závislosti od praxe a odborných skúseností uchádzača