Špecialista / ka zákazníckeho oddelenia

JOBPOINT, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacnástupný plat od 1100EUR, výsledná hladina platu bude dojednaná podľa skúseností a znalostí uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zákaznícke oddelenie zabezpečuje expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom.

- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - po zapracovaní
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - po zapracovaní
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia, znalosť všetkých činností – zapojenie sa do vybudovanej zastupiteľnosti
- Účasť na predstaveniach titulov, noviniek
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi (externý sklad, dodávateľ SW, dodávatelia materiálu a iní podľa potreby)

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť kariérneho a odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- stabilný a slušný zamestnávateľ

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a podľa situácie s nimi realizovať online alebo osobné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Polygrafický, vydavateľský priemysel

- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

zákaznícka podpora, odbyt, obchod

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou

Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie, pozitívny prístup k zmenám a dynamike

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 4507847  Dátum zverejnenia: 25.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac