Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér / ka zákazníckeho oddelenia
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.8.2020
1.8.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacvýsledná hladina platu je dojednaná podľa skúseností a znalostí uchádzača, minimálny príjem pri plnom úväzku je 1500EUR
1 500 EUR/mesiacvýsledná hladina platu je dojednaná podľa skúseností a znalostí uchádzača, minimálny príjem pri plnom úväzku je 1500EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hlavná zodpovednosť: vedenie tímu zákazníckeho oddelenia, ktorého úlohou je zabezpečiť expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom.
- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Riadenie zvereného oddelenia a zodpovednosť za dosahovanie jeho cieľov
- Zodpovednosť za riadenie pracovného času zamestnancov a náplne ich práce vrátane zabezpečenia zastupiteľnosti
- Zabezpečovanie odborného zaškolenia a rozvoja pridelených zamestnancov
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia ( asistencia pri komplikovaných prípadoch, technická podpora a pod.)
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Spolupráca s vedením spoločnosti pri tvorbe a implementácii kvartálnych a ročných plánov
- Priamy reporting vedeniu spoločnosti a príprava podkladov pre reporting materskej spoločnosti do Nemecka
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi
- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Riadenie zvereného oddelenia a zodpovednosť za dosahovanie jeho cieľov
- Zodpovednosť za riadenie pracovného času zamestnancov a náplne ich práce vrátane zabezpečenia zastupiteľnosti
- Zabezpečovanie odborného zaškolenia a rozvoja pridelených zamestnancov
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia ( asistencia pri komplikovaných prípadoch, technická podpora a pod.)
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Spolupráca s vedením spoločnosti pri tvorbe a implementácii kvartálnych a ročných plánov
- Priamy reporting vedeniu spoločnosti a príprava podkladov pre reporting materskej spoločnosti do Nemecka
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- samostatná výzva, možnosť budovať a rozvíjať oddelenie a vidieť výsledky svojej práce
- možnosť sebarealizácie
- možnosť sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a vzhľadom na súčasnú situáciu realizovať s nimi online pohovor.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Polygrafický, vydavateľský priemysel
- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente
- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícka podpora, odbyt, obchod
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou
Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou
Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3901358
Dátum zverejnenia: 8.4.2020
2020-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager, Referent odbytu, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: JOBPOINT, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac