Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
RM - S Market o.c.p., a.s.
Miesto práce
Nám. SNP 14, Bratislava
Nám. SNP 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
marec - apríl
marec - apríl
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 150 EUR/mesiacmzda je rozdelená na fixnú zložku + pohyblivú zložku do 150 € (pohyblivá zložka závisí od pracovného výkonu a výsledkov)
1 000 - 1 150 EUR/mesiacmzda je rozdelená na fixnú zložku + pohyblivú zložku do 150 € (pohyblivá zložka závisí od pracovného výkonu a výsledkov)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Základná náplň práce:
- servis pre generálneho riaditeľa a predstavenstvo spoločnosti;
- zabezpečovanie bežného chodu spoločnosti (došlá a odoslaná pošta, ukladanie záznamov, nákup kancelárskych a iných potrieb, uvítanie návštev, občerstvenie, kontrola dochádzky zamestnancov, vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi,...);
- pomáhanie a poskytovanie súčinnosti jednotlivým oddeleniam spoločnosti;
- komunikácia s klientmi spoločnosti (potreba ovládania všetkých produktov a služieb, ktoré spoločnosť poskytuje - zaučíme);
- príprava zápisníc zo zasadania managementu, korešpondencia s notárskymi úradmi, políciou;
- evidencia faktúr a s tým spojená komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti;
- úkony spojené s ďalšou administratívou (zapisovanie údajov, zmlúv a pod.).
- servis pre generálneho riaditeľa a predstavenstvo spoločnosti;
- zabezpečovanie bežného chodu spoločnosti (došlá a odoslaná pošta, ukladanie záznamov, nákup kancelárskych a iných potrieb, uvítanie návštev, občerstvenie, kontrola dochádzky zamestnancov, vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi,...);
- pomáhanie a poskytovanie súčinnosti jednotlivým oddeleniam spoločnosti;
- komunikácia s klientmi spoločnosti (potreba ovládania všetkých produktov a služieb, ktoré spoločnosť poskytuje - zaučíme);
- príprava zápisníc zo zasadania managementu, korešpondencia s notárskymi úradmi, políciou;
- evidencia faktúr a s tým spojená komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti;
- úkony spojené s ďalšou administratívou (zapisovanie údajov, zmlúv a pod.).
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca vo výbornom kolektíve, príjemné pracovné prostredie - kancelária v Starom meste, firemné teambuildingy, MultiSport karta.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám pošlite Váš aktuálny životopis spolu s fotografiou mailom na: [email protected]
Odpovieme vybraným uchádzačom.
Informácie ako spracovávame osobné údaje: https://rmsmarket.sk/ochrana-osobnych-udajov/
Odpovieme vybraným uchádzačom.
Informácie ako spracovávame osobné údaje: https://rmsmarket.sk/ochrana-osobnych-udajov/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Písomný prejav a všeobecná úprava textu - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Písomný prejav a všeobecná úprava textu - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Prax na podobnej pozícií vítaná, vrátane odporúčania od predchádzajúcich zamestnávateľov.
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, proklientský prístup, precíznosť, timing, samostatnosť;
-ochota pomôcť;
-vlastné nápady na vylepšenie procesov.
-ochota pomôcť;
-vlastné nápady na vylepšenie procesov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najstarší obchodník s cennými papiermi na Slovensku.
Poskytovanie kvalitných investičných služieb pre všetky typy klientov pod dohľadom skúsených odborníkov.
www.rmsmarket.sk
Poskytovanie kvalitných investičných služieb pre všetky typy klientov pod dohľadom skúsených odborníkov.
www.rmsmarket.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4007374
Dátum zverejnenia: 7.2.2022
2022-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: RM - S Market o.c.p., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac