Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Popis práce
- Zhromažďuje a overuje údaje od ľudí, ktorí vyžadujú prístup do areálu.
- Zadáva údaje do databáz a spracováva súvisiace dokumenty. Uchováva údaje v súlade so slovenskou legislatívou a vnútornými normami.
- Komunikuje s určenými kontaktnými miestami dodávateľov týkajúcich sa údajov zamestnancov a kontroly prístupu.
- Riadi prácu Access Control Asistenta.
- Vytvára prístupové karty a profily. Pripravuje správy ako aj výstupy z databázy.
- Zohráva aktívnu úlohu pri komunikácii s ľuďmi, ktorí vstupujú do areálu, spracúva ich požiadavky, ale dodržiava zákonné požiadavky.
- Pripravuje procesy, príručky, formuláre, šablóny a ďalšie dokumenty týkajúce sa procesu overovania údajov.
- Spolupracuje s vedúcim skupiny ochrany podniku a spolupracuje so zamestnancami bezpečnostných spoločností, aby sa zabránilo neoprávnenému prístupu.
- Spolupracuje s internými špecialistami na riadenie prístupu.
- Vytvára a udržiava štruktúru projektového súboru na Google Drive, poskytuje podporu projektu a pripravuje podklady pre potreby auditu.
- Vykonáva údržbu na úrovni používateľa hardvéru
Požiadavky
Základné:
▪ Dobré jazykové znalosti: angličtina a slovenčina
▪ Skúsenosti s používaním nástrojov balíka Microsoft Office
▪ Silné komunikačné schopnosti
▪ Schopnosť organizovať prácu malého tímu a stanoviť ciele
▪ Skúsenosti v systéme kontroly prístupov
▪ Schopnosť udržiavať databázový softvér a počítačový hardvér
▪ Schopnosť zvládať pracovné zaťaženie a efektívne využívať dostupné zdroje
Výhodou sú:
▪ Dobre organizačné schopnosti
▪ Preukaz odbornej spôsobilosti (typ S) podľa zákona č.473/2005 Z.z
▪ Skúsenosti v oblasti súkromnej bezpečnosti/ bezpečnostných zložiek
▪ Platný vodičský preukaz
▪ Znalosti v oblasti BOZP
▪ Skúsenosti so službami zákazníkom
▪ Dobré jazykové znalosti: angličtina a slovenčina
▪ Skúsenosti s používaním nástrojov balíka Microsoft Office
▪ Silné komunikačné schopnosti
▪ Schopnosť organizovať prácu malého tímu a stanoviť ciele
▪ Skúsenosti v systéme kontroly prístupov
▪ Schopnosť udržiavať databázový softvér a počítačový hardvér
▪ Schopnosť zvládať pracovné zaťaženie a efektívne využívať dostupné zdroje
Výhodou sú:
▪ Dobre organizačné schopnosti
▪ Preukaz odbornej spôsobilosti (typ S) podľa zákona č.473/2005 Z.z
▪ Skúsenosti v oblasti súkromnej bezpečnosti/ bezpečnostných zložiek
▪ Platný vodičský preukaz
▪ Znalosti v oblasti BOZP
▪ Skúsenosti so službami zákazníkom
Benefity
- Práca pre úspešného a svetovo známého výrobcu automobilov
- Možnosť získať zručnosti a možnosti kariérneho rastu, osobného rozvoja
- Možnosť zúčastniť sa v zahraničí úvodného školenia
- 13ty plat
- Ročný bonus 0-15%
- Príspevok na dopravu
- Životné poistenie, úrazové poistenie
- Stravné lístky
- Príspevky do DDS
Predstavujeme
Centrum
zdravia
a pohody
ID: 3249795
Dátum zverejnenia: 22.11.2017
2017-11-22
lokalita: okres Nitra Pozícia: Pracovník bezpečnostnej služby Spoločnosť: Jaguar Land Rover