Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Economic support clerk / referent úseku ekonomiky a financovania
Jadrová energetická spoločnosť Slovenska, a.s.
Tomášikova, Bratislava
plný úväzok
ASSAP
2 000 EUR/mesiacVýsledná mzda bude prispôsobená vašej kvalifikácii na danú pozíciu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť, pôsobiaca v oblasti jadrovej energetiky a obnoviteľných zdrojov energie, hľadá do svojho tímu motivovanú a skúsenú osobu na pozíciu ekonóma/ekonómky financovania a účtovníctva. Ponúkame jedinečnú príležitosť zapojiť sa do práce v dynamickom odvetví. Ak hľadáte príležitosť vytvárať zmysluplný vplyv, vybudovať niečo veľké a podporovať rast a úspech spoločnosti, potom ste na správnom mieste. Ponúkame stimulujúce prostredie, kde môžete rozvíjať svoje schopnosti a ukázať čo vo Vás je.
Náplň práce:
-Vedenie registra cestovných príkazov v spoločnosti, kontrolovanie a schvaľovanie úplnosti predloženého vyúčtovania tuzemských cestovných príkazov a zahraničné cestovných príkazov.
- Kompletizovanie dokladov preukazujúcich spotrebu pohonných látok, iných prevádzkových nákladov užívateľmi OMV pred ich zaúčtovaním do účtovnej evidencie.
- Kontrolovanie a vyhodnocovanie vyhotovených mesačných vyúčtovacích dokladov o prevádzke os. motorového vozidla
- Organizovanie obehu a schvaľovania účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním do účtovnej evidencie a vedenie operatívnej evidencie
- Vedenie splátkových kalendárov, platobných, tankovacích kariet alebo iných podkladov k uskutočneným hospodárskym operáciám, ku ktorým sa zo strany dodávateľa nevystavujú individuálne faktúry.
- Spracovanie podkladov na predpis pohľadávok - zrážky zamestnancom za bežné účtovné obdobie za nepeňažné príjmy v súvislosti s používaním služobného vozidla na súkromné účely a za spotrebu pohonných látok na súkromné jazdy.
- Zabezpečovanie a kompletizovanie podkladov pre vedenie neúčtovných evidencií o krátkodobom majetku pre externého spracovateľa agendy.
- Archivácia písomností za vecne príslušnú oblasť
-Spracovávanie účtovných dokladov pre externého spracovávateľa agendy.
-Vedenie operatívnej evidencie pohľadávok, kontrola úhrad, vymáhanie pohľadávok a vystavovanie upomienok.
- Plnenie operatívnych úloh súvisiacich s činnosťou úseku podľa pokynov nadriadených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Aké výhody a benefity ponúkame?
- stabilná práca v prosperujúcej spoločnosti
- flexibilná pracovná doba
- skrátený pracovný čas (37,5 hod/týždenne)
- možnosť príležitostnej práce z domu
- príspevok na stravovanie
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- ročná finančná odmena za splnenie pracovných cieľov
- profesijný a odborný rozvoj
- anglický jazykový kurz
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Outlook - Mierne pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita.
- schopnosť aktívne riešiť problémy a zvládať záťažové situácie,
- dôraz na dôkladnosť a zameranie na detail.
- schopnosť pracovať v tíme a komunikovať efektívne.