Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Firemná recepčná J&T - brigáda pre VŠ študentov/tky
J&T SERVICES SR, s.r.o.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.
4 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dopĺňame tím našich kolegýň pracujúcich na dohodu na pozícii firemnej recepčnej.
Hľadáme novú kolegynku/kolegu, ktorá má záujem si privyrobiť počas štúdia a zároveň získať administratívne skúsenosti z príjemného a zároveň dynamického bankového prostredia.
Hlavnou pracovnou náplňou bude:
- prijímanie návštev,
- vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
- preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, jej evidencia a rozdeľovanie,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti, copy roomy, zamestnanecké kuchynky
- príprava občerstvenia pre klientov
- plnenie ďalších administratívnych úloh podľa potrieb a pokynov nadriadeného.
Jedná sa o prácu na hlavnej recepcii alebo na menších recepciách v rámci budovy podľa aktuálnej potreby.
- Štandardná pracovná doba hlavnej recepcie je 7:00 – 19:00
- Štandardná pracovná doba poschodových recepcií je 8:00 – 17:00
Počet odpracovaných hodín bude závisieť od vzájomnej dohody (počet odpracovaných hodín nie je fixne daný, bude vždy závisieť od potrieb zamestnávateľa). Preto uprednostníme kandidáta/tku, ktorý/á je časovo flexibilný/á a má možnosť dostaviť sa do práce aj v priebehu dňa. Jedná sa vždy o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy. Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch.
Pozícia je vhodná najmä pre študentky/študentov VŠ.
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr.
Hľadáme novú kolegynku/kolegu, ktorá má záujem si privyrobiť počas štúdia a zároveň získať administratívne skúsenosti z príjemného a zároveň dynamického bankového prostredia.
Hlavnou pracovnou náplňou bude:
- prijímanie návštev,
- vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
- preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, jej evidencia a rozdeľovanie,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti, copy roomy, zamestnanecké kuchynky
- príprava občerstvenia pre klientov
- plnenie ďalších administratívnych úloh podľa potrieb a pokynov nadriadeného.
Jedná sa o prácu na hlavnej recepcii alebo na menších recepciách v rámci budovy podľa aktuálnej potreby.
- Štandardná pracovná doba hlavnej recepcie je 7:00 – 19:00
- Štandardná pracovná doba poschodových recepcií je 8:00 – 17:00
Počet odpracovaných hodín bude závisieť od vzájomnej dohody (počet odpracovaných hodín nie je fixne daný, bude vždy závisieť od potrieb zamestnávateľa). Preto uprednostníme kandidáta/tku, ktorý/á je časovo flexibilný/á a má možnosť dostaviť sa do práce aj v priebehu dňa. Jedná sa vždy o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy. Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch.
Pozícia je vhodná najmä pre študentky/študentov VŠ.
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vám ponúkame:
- prácu v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti na brehu Dunaja,
- príjemné exkluzívne business pracovné prostredie,
- mladý a veselý pracovný kolektív,
- možnosť dlhodobej spolupráce.
- prácu v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti na brehu Dunaja,
- príjemné exkluzívne business pracovné prostredie,
- mladý a veselý pracovný kolektív,
- možnosť dlhodobej spolupráce.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie, pripojená fotografia poteší :-)
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov.
Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov.
Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo budeme od vás očakávať:
- dobrú náladu, pozitívny prístup,
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii budú veľkou výhodou,
- aktívny, zodpovedný a dôsledný prístup k pracovným úlohám,
- flexibilita,
- komunikatívnosť no zároveň diskrétnosť,
- schopnosť rýchlo sa adaptovať a odolnosť voči stresu,
- bežnú znalosť práce s PC (balík MS Office, internet)
- dodržiavanie dresscodeu.
- dobrú náladu, pozitívny prístup,
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii budú veľkou výhodou,
- aktívny, zodpovedný a dôsledný prístup k pracovným úlohám,
- flexibilita,
- komunikatívnosť no zároveň diskrétnosť,
- schopnosť rýchlo sa adaptovať a odolnosť voči stresu,
- bežnú znalosť práce s PC (balík MS Office, internet)
- dodržiavanie dresscodeu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb dodávateľským spôsobom.
ID: 4099396
Dátum zverejnenia: 20.9.2021
2021-09-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: J&T SERVICES SR, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.