Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Property administrátor
J&T REAL ESTATE, a.s.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie, Staré Mesto
Dvořákovo nábrežie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2023
1.1.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacod 1600,- € brutto (v zložení: základná mzda od 1200.- € brutto a osobné ohodnotenie od 400.- € brutto priznané zamestnancovi od prvého dňa uzatvorenia pracovného pomeru)+ 2 x ročne bonusy do výšky 100% mzdy . Konečná výška mzdy sa bude odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.
1 600 EUR/mesiacod 1600,- € brutto (v zložení: základná mzda od 1200.- € brutto a osobné ohodnotenie od 400.- € brutto priznané zamestnancovi od prvého dňa uzatvorenia pracovného pomeru)+ 2 x ročne bonusy do výšky 100% mzdy . Konečná výška mzdy sa bude odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude to hlavné, čo od vás budeme očakávať:
• príprava a aktualizácia zoznamu nájomcov /rent roll/ v rámci projektov patriacich do portfólia spravovaných nehnuteľností
• príprava zmluvnej dokumentácie
• triedenie, kopírovanie, skenovanie, archivácia, nahrávanie a kontrola zmluvných dokumentov
• triedenie, nahrávanie, revízia, spracovanie a schvaľovanie faktúr
• pravidelná komunikácia s dodávateľmi a nájomníkmi
• vytváranie objednávok
• pravidelný zber údajov a podkladov pre prípravu a tvorbu reportov /budget a forecast/
• administrácia pohľadávok spravovaných nehnuteľností
• práce s internými systémami
• príprava a aktualizácia zoznamu nájomcov /rent roll/ v rámci projektov patriacich do portfólia spravovaných nehnuteľností
• príprava zmluvnej dokumentácie
• triedenie, kopírovanie, skenovanie, archivácia, nahrávanie a kontrola zmluvných dokumentov
• triedenie, nahrávanie, revízia, spracovanie a schvaľovanie faktúr
• pravidelná komunikácia s dodávateľmi a nájomníkmi
• vytváranie objednávok
• pravidelný zber údajov a podkladov pre prípravu a tvorbu reportov /budget a forecast/
• administrácia pohľadávok spravovaných nehnuteľností
• práce s internými systémami
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vám u nás ponúkneme:
• dynamickú prácu v príjemnom business pracovnom prostredí
• mladý pracovný kolektív
• príspevok zamestnávateľa až vo výške 400 EUR ročne na relax, rekreáciu, šport, gastro, nákup rôznych tovarov /knihy, elektro/ a pod.
• 5 dní dovolenky navyše
• 3 dni v roku možnosť čerpať sick day
• teambuildingové akcie
• dynamickú prácu v príjemnom business pracovnom prostredí
• mladý pracovný kolektív
• príspevok zamestnávateľa až vo výške 400 EUR ročne na relax, rekreáciu, šport, gastro, nákup rôznych tovarov /knihy, elektro/ a pod.
• 5 dní dovolenky navyše
• 3 dni v roku možnosť čerpať sick day
• teambuildingové akcie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, prosím, posielajte Vaše CV e-mailom v slovenskom jazyku. Na osobný pohovor budeme pozývať a následne kontaktovať iba tých kandidátov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme všetko dobré v pracovnom i súkromnom živote.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme všetko dobré v pracovnom i súkromnom živote.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou bude vzdelanie v odbore ekonómia, účtovníctvo, real estate
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Chastia FM - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Chastia FM - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ovládanie základných účtovných znalostí,
- skúsenosti s real estate a property managementom a práca v systéme Chastia budú výhodou,
- schopnosť rýchlo sa učiť, pracovať samostatne v rámci tímu a priorizovať zadané úlohy,
- komunikačné zručnosti,
- práca s klientmi aj dodávateľmi,
- komunikácia a jednanie s nájomcami,
- schopnosť čítať a vyvodzovať spoľahlivé závery z dát,
- spoľahlivosť, plnenie zadaných úloh a cieľov včas a v stanovených termínoch,
- administratívne zručnosti.
- skúsenosti s real estate a property managementom a práca v systéme Chastia budú výhodou,
- schopnosť rýchlo sa učiť, pracovať samostatne v rámci tímu a priorizovať zadané úlohy,
- komunikačné zručnosti,
- práca s klientmi aj dodávateľmi,
- komunikácia a jednanie s nájomcami,
- schopnosť čítať a vyvodzovať spoľahlivé závery z dát,
- spoľahlivosť, plnenie zadaných úloh a cieľov včas a v stanovených termínoch,
- administratívne zručnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť J&T REAL ESTATE, a.s. patrí medzi významných developerov v regióne strednej Európy. Radí ho tam rozsah a kvalita zrealizovaných a pripravovaných projektov vo všetkých segmentoch realitného trhu na Slovensku a v zahraničí. J&T REAL ESTATE developuje kancelárske, rezidenčné, logistické a multifunkčné projekty.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4481994
Dátum zverejnenia: 6.12.2022
2022-12-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Realitný maklér Spoločnosť: J&T REAL ESTATE, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac