Odborný asistent /asistentka privátneho bankovníctva
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Žilina
plný úväzok
dohodou
Od 1 200 EUR/mesiacv závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/ kolegu so vzťahom k administratívnej práci a zároveň s chuťou pôsobiť v oblasti privátneho bankovníctva a neustále sa odborne vzdelávať.
Tí najlepší z nás sa časom posúvajú do tímu obchodníkov privátneho a investičného bankovníctva, venujú sa najnáročnejším klientom a vytvárajú pre nich tie najvhodnejšie riešenia
Čo bude Vašou náplňou práce?
- príprava a spracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov banky;
- evidencia a pravidelná aktualizácia údajov súvisiacich s prevádzkou úseku privátneho bankovníctva a úseku komfort
- komplexné administratívne spravovanie pridelenej agendy súvisiacej s klientmi J&T Banky SR;
- komunikácia a spolupráca so všetkými odbormi a oddeleniami v rámci banky pri riešení úloh zadaných nadriadenými;
- vedenie agendy súvisiacej s akvizičnou činnosťou privátnych bankárov;
- poskytovanie služieb concierge - rezervácie hotelov, reštaurácií, vstupeniek na športové a kultúrne udalosti pre klientov privátneho bankovníctva;
- zabezpečovanie komplexnej administratívnej, organizačnej a technickej podpory pracovnému tímu privátneho bankovníctva;
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, možnosťou sebarealizácie a množstvom zaujímavých benefitov:
- týždeň dovolenky navyše;
- 5 dní platených sick days;
- 5 dní whatever days;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 400,- eur ročne na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 800,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu;
- odborné vzdelávanie;
- príspevok na stravné plne hradený zamestnávateľom;
-20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla;
- príspevok na jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu;
- množstvo teambuildingových aktivít rôzneho zamerania
Informácie o výberovom konaní
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od nášho nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:
- prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti v bankovej inštitúcie minimálne 2 roky;
- znalosť bankových produktov a celkového chodu bankovej prevádzky bude veľkou výhodou;
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka;
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
- proklientskú orientáciu;
- flexibilitu a ochotu;
- diskrétnosť;
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť;
- chuť neustále sa vzdelávať v oblasti investičného bankovníctva;