Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientský pracovník (administratívna pozícia a práca v kancelárii)
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie, Bratislava
Dvořákovo nábrežie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ideálne 10/2021
ideálne 10/2021
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacMzda od: 900,- € brutto spolu. Mzda je dvojzložková (základná mzda + osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané odo dňa nástupu do pracovného pomeru). Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od odborných skúseností vybraného kandidáta. 2 x ročne bonusy až do 100% mesačnej mzdy, ktoré sa vyplácajú na základe vyhodnotenia plnenia KPI a interných predpisov spoločnosti.
900 EUR/mesiacMzda od: 900,- € brutto spolu. Mzda je dvojzložková (základná mzda + osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané odo dňa nástupu do pracovného pomeru). Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od odborných skúseností vybraného kandidáta. 2 x ročne bonusy až do 100% mesačnej mzdy, ktoré sa vyplácajú na základe vyhodnotenia plnenia KPI a interných predpisov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii, ktorá je administratívneho charakteru bude:
• Kontrola zmluvnej dokumentácie klientov, scanovanie dokumentov klienta do interných systémov, vedenie a archivácia zložiek klienta;
• Tlačenie a distribúcia bankových výpisov;
• Zasielanie vernostných kariet, kreditných kariet, PINov klientom, spracovanie dokumentácie zazmluvnenia klientov prostredníctvom webového formulára;
• Zasielanie korešpondencie klientom;
• Kontrola dokumentov;
• Práca v CRM a zadávanie všetkých údajov o klientovi do systému;
• Spolupráca s ostatnými odbormi a oddeleniami v rámci banky.
Pracovná doba: pondelok až piatok od 9:00 do 17:00.
Ide o prácu v kancelárii.
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú, počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne.
• Kontrola zmluvnej dokumentácie klientov, scanovanie dokumentov klienta do interných systémov, vedenie a archivácia zložiek klienta;
• Tlačenie a distribúcia bankových výpisov;
• Zasielanie vernostných kariet, kreditných kariet, PINov klientom, spracovanie dokumentácie zazmluvnenia klientov prostredníctvom webového formulára;
• Zasielanie korešpondencie klientom;
• Kontrola dokumentov;
• Práca v CRM a zadávanie všetkých údajov o klientovi do systému;
• Spolupráca s ostatnými odbormi a oddeleniami v rámci banky.
Pracovná doba: pondelok až piatok od 9:00 do 17:00.
Ide o prácu v kancelárii.
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú, počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie, pracovná pozícia vhodná aj pre šikovného absolventa, možnosť sebarealizácie, možnosť odborného rastu a množstvo zaujímavých benefitov:
- týždeň dovolenky navyše;
- 3 dni platený sick days;
- odborné vzdelávanie;
- príspevok na jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu;
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus;
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na rôzne rekreačné pobyty; kultúru, šport, beauty, gastro, nákup elektro, kníh a iné;
- zvýhodnené bankové produkty;
- zamestnanecká knižnica;
- moderné pracovné prostredie na brehu Dunaja v Riverparku.
- týždeň dovolenky navyše;
- 3 dni platený sick days;
- odborné vzdelávanie;
- príspevok na jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu;
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus;
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na rôzne rekreačné pobyty; kultúru, šport, beauty, gastro, nákup elektro, kníh a iné;
- zvýhodnené bankové produkty;
- zamestnanecká knižnica;
- moderné pracovné prostredie na brehu Dunaja v Riverparku.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní a príjemný deň. Personálny odbor.
Prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní a príjemný deň. Personálny odbor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratívny pracovník v bankovej inštitúcii a pod.
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- ukončené stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - obchodná akadémia a pod.,
- predchádzajúca prax pri stredoškolskom vzdelaní uchádzača aspoň 2 roky ideálne v banke alebo inej finančnej inštitúcii na obdobnej pracovnej pozícii,
- pri vysokoškolskom vzdelaní je predchádzajúca prax v banke alebo inej finančnej inštitúcii vítaná, nie je to však podmienka,
- chuť pracovať v oblasti administratívy
- komunikačné zručnosti,
- samostatnosť a dôslednosť,
- diskrétnosť,
- zodpovednosť,
- ukončené stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - obchodná akadémia a pod.,
- predchádzajúca prax pri stredoškolskom vzdelaní uchádzača aspoň 2 roky ideálne v banke alebo inej finančnej inštitúcii na obdobnej pracovnej pozícii,
- pri vysokoškolskom vzdelaní je predchádzajúca prax v banke alebo inej finančnej inštitúcii vítaná, nie je to však podmienka,
- chuť pracovať v oblasti administratívy
- komunikačné zručnosti,
- samostatnosť a dôslednosť,
- diskrétnosť,
- zodpovednosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3668533
Dátum zverejnenia: 23.8.2021
2021-08-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník Spoločnosť: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac