Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientský pracovník - back office agenda, bez predaja produktov a plnenia obchodných plánov
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2017
01.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda
dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
• Kontrola zmluvnej dokumentácie klientov, scanovanie dokumentov klienta, vedenie a archivácia zložiek klienta
• Tlačenie a distribúcia výpisov
• Zasielanie vernostných kariet, kreditných kariet, PINov klientom
• Zasielanie korešpondencie klientom
• Kontrola dokumentov
• Práca v CRM a zadávanie všetkých údajov o klientovi do systému
• Skompletizovanie dokumentácie pre externú doručovaciu službu
Ide o výlučne administratívnu pracovnú pozíciu, ktorá nie je spojená s plnením obchodných plánov a ani s predajom bankových produktov.
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú, a to počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.
• Kontrola zmluvnej dokumentácie klientov, scanovanie dokumentov klienta, vedenie a archivácia zložiek klienta
• Tlačenie a distribúcia výpisov
• Zasielanie vernostných kariet, kreditných kariet, PINov klientom
• Zasielanie korešpondencie klientom
• Kontrola dokumentov
• Práca v CRM a zadávanie všetkých údajov o klientovi do systému
• Skompletizovanie dokumentácie pre externú doručovaciu službu
Ide o výlučne administratívnu pracovnú pozíciu, ktorá nie je spojená s plnením obchodných plánov a ani s predajom bankových produktov.
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú, a to počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Perspektívna a stabilná práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie, možnosť odborného rastu, množstvo benefitov, a to vrátane členstva v exkluzívnom klube Magnus.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. So želaním príjemného dňa, personálny odbor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický smer
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva/back office v bankovej inštitúcii
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- skúsenosť na obdobnej administratívnej pracovnej pozícii v bankovníctve (back office))
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou, - pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor Bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- pozitívny prístup k práci
- samostatnosť a precíznosť
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- chuť pracovať
- skúsenosť na obdobnej administratívnej pracovnej pozícii v bankovníctve (back office))
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou, - pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor Bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- pozitívny prístup k práci
- samostatnosť a precíznosť
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- chuť pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3198113
Dátum zverejnenia: 26.9.2017
2017-09-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník Spoločnosť: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda