Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prevádzkový manažér/senior office manažér
J.F.INVEST, s.r.o.
Miesto práce
Hlavná 24, 040 01 Košice - Staré Mesto
Hlavná 24, 040 01 Košice - Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava nájomných zmlúv, kúpno-predajných zmlúv, zmlúv o dielo atď.
- Plánovanie, príprava a koordinovanie investičných projektov spoločnosti
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
- Plánovanie, príprava a koordinovanie investičných projektov spoločnosti
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej developerskej spoločnosti
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov, aby spoločne so žiadosťou o prijatie do zamestnania zaslali:
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, stavebníctvo, manažment, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť J.F.INVEST, s.r.o. je dlhodobo finančne silnou a stabilnou developerskou spoločnosťou so schopnosťou získavať a riadiť veľké a zložité projekty. Medzi kľúčové činnosti patrí výstavba a rekonštrukcie bytov, domov a bytových domov, poskytovanie podnikateľského poradenstva, predaj a prenájom bytov a obchodných priestorov.
ID: 3232169
Dátum zverejnenia: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Právnik, Procesný manažér, Projektový manažér Spoločnosť: J.F.INVEST, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac