Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Store Manager - Eurovea
iStyle s.r.o.
Bratislava
plný úväzok
asap
1 750 - 1 900 EUR/mesiacVýška mesačnej odmeny sa odvíja od schopnosti efektívne manažovať prevádzku a plnenia obchodných cieľov. K základnému platu môžeš získaš každý mesiac +10% za winning mentalitu (ak patríš medzi víťazov). Plus za dobré výsledky performance bonusom (10-20% základnej zložky).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa Store manažérom v iSTYLE! Vstúp do jedinečného sveta Apple.
Zmeň svoju kariéru a pridaj sa k nám! Spoločnosť iSTYLE, popredný Apple premium partner v strednej a východnej Európe, hľadá vášnivého Store manažéra do našej predajne APR v nákupnom centre Eurovea v Bratislave. Ak máš chuť viesť tím, motivovať kolegov a zabezpečiť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť, čítaj ďalej! Medzi tvoje úlohy bude patriť:
- Riadenie predajných aktivít: Budeš zabezpečovať, aby sme splnili vysoké štandardy značiek Apple a iSTYLE.
- Prevádzková zodpovednosť: Staraj sa o plynulý chod predajne a dosahovanie obchodných cieľov.
- Vedenie tímu: Motivuj a rozvíjaj svojich predajcov, aby sa stali odborníkmi vo svojej oblasti.
- Zákaznícky servis: Buď v prvej línii s aktívnym predajom a poskytovaním informácií o našich produktoch.
- Riešenie reklamácií: S dôvtipom a empatiou sa postaráš o zákazníkov aj pri náročnejších situáciách.
- Administratíva: Zvládni všetky prevádzkové záležitosti s prehľadom a efektívnosťou.
- Predaj: V čase zvýšenej prevádzky budeš aktívne predávať a ísť príkladom svojmu tímu. Tvoja energia a nadšenie budú nákazlivé!
Ako ti v tom pomôžeme?
Tréning a rozvoj: Naše vzdelávanie nekončí pri nástupe! Začneme úvodným tréningom a pokračujeme rozvojom počas celej tvojej kariéry. Ak máš ambície, pomôžeme ti dosiahnuť tvoju vysnívanú pozíciu!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné ohodnotenie: platové ohodnotenie a bonusy, ktoré sa odvíjajú od tvojich výsledkov.
- Technológie pre teba: firemný MacBook a iPhone.
- Online prístup do vzdelávacích portálov.
- Stravné lístky hradené zamestnávateľom: na zdravé a chutné jedlo.
- Zvýhodnené ceny na Apple produkty: pretože si zaslúžiš len to najlepšie.
- Multišport karta: na aktívny životný štýl.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Apple iOS - Mierne pokročilý
Apple MacOS - Mierne pokročilý
Motivačné zručnosti - Mierne pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Plánovanie zamestnancov - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa hodí na túto pozíciu?
- Vzdelanie:Stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. stupňa.
- Skúsenosti:Minimálne 2-3 roky na vedúcej pozícii, s preukázateľnými výsledkami v motivovaní a vedení tímu.
- Jazykové znalosti:Slovenský jazyk na úrovni expert (C2) a anglický jazyk aspoň na stredne pokročilej úrovni (B2).
- Znalosti: Orientácia v ICT a znalosti Apple produktov sú výhodou.
- Osobnostné predpoklady: Proaktívna, flexibilná osobnosť s vynikajúcimi organizačnými a komunikačnými schopnosťami. Hľadáme tímového hráča s pozitívnym prístupom!
Myslíš si, že si ten pravý? Neváhaj a ozvi sa nám! Môžeš nás kontaktovať priamo z iPhonu, alebo nám napíš e-mail. Radi ti zodpovieme na otázky a dohodneme sa na termíne pohovoru. Tešíme sa na teba!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
iSTYLE je maloobchodné odvetvie skupiny MIDIS s viac ako 50-ročnými skúsenosťami pri zastupovaní technologických dodávateľov vo viac ako 70 krajinách na Strednom východe, v Európe a v Afrike, čo zaisťuje dlhodobú expozíciu a rast.
V Európe iSTYLE pôsobí v 9 krajinách vrátane Bulharska, Českej republiky, Chorvátska, Maďarska, Macedónska, Rumunska, Srbska, Slovenska a Slovinska. Prevádzkuje 52 prémiových predajní, 9 online obchodov, 21 autorizovaných servisných miest a úspešne sa angažuje v službách pre SMB a korporátnych klientov s technológiou Apple v 9 krajinách. Sme špecializovaní na predaj produktov Apple a doplnkového ekosystému tretích strán. Našim cieľom je poskytovať vysoko kvalitný a konzistentný zákaznícky zážitok vo všetkých bodoch kontaktu so zákazníkom: maloobchod, webshop, B2B a servisné opravy.