Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér/ka procesu a administratívy
IPEC (s), spol. s r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúsenosti a pripravenosti uchádzača. Nad rámec základnej mzdy ponúkame tímové odmeny za úspešné uzavretie obchodných prípadov.
Od 1 800 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúsenosti a pripravenosti uchádzača. Nad rámec základnej mzdy ponúkame tímové odmeny za úspešné uzavretie obchodných prípadov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do rozširujúceho sa úspešného tímu, ktorý zabezpečuje obchodno-investičný proces pre prevažne menších zahraničných podnikateľov, hľadáme zodpovedného a zároveň flexibilného koordinátora/ku, ktorý/á bude riadiť proces všetkých administratívnych úkonov potrebných pre úspešný štart podnikateľskej činnosti našich klientov na Slovensku a viesť tím dvoch asistentiek obchodno-administratívnej podpory.
Hlavné zodpovednosti pozície:
- Zabezpečenie plynulého procesu administratívnych, ekonomických a právnych úkonov potrebných k splneniu podmienok pre zahraničného investora na Slovensku
- Komunikácia so zahraničnými klientmi pre zabezpečenie plynulej realizácie procesu investície a riešenie individuálnych požiadaviek jednotlivých klientov
- Komunikácia s obchodnými agentmi a subdodávateľmi
- Usmernenie a evidencia platobného procesu klientov
- Zabezpečenie internej archivácie a evidencie materiálov
- Zabezpečenia agendy zákonného poistenia klientov
- Vedenie malého tímu procesnej a administratívnej podpory
Hlavné zodpovednosti pozície:
- Zabezpečenie plynulého procesu administratívnych, ekonomických a právnych úkonov potrebných k splneniu podmienok pre zahraničného investora na Slovensku
- Komunikácia so zahraničnými klientmi pre zabezpečenie plynulej realizácie procesu investície a riešenie individuálnych požiadaviek jednotlivých klientov
- Komunikácia s obchodnými agentmi a subdodávateľmi
- Usmernenie a evidencia platobného procesu klientov
- Zabezpečenie internej archivácie a evidencie materiálov
- Zabezpečenia agendy zákonného poistenia klientov
- Vedenie malého tímu procesnej a administratívnej podpory
Zamestnanecké výhody, benefity
Férové odmeňovanie
Flexibilnú pracovnú dobu
Zaškolenie na pozíciu a všetku potrebnú podporu
Nedirektívnu pracovnú kultúru založenú na možnosti sebarealizácie
Prácu so zahraničnými klientmi
Skúsený administratívno-podporný tím
Tímové odmeny a odmeny za úspešné uzavretie obchodných prípadov
Príspevok na stravovanie
Mobil s neobmedzeným paušálom, notebook
Flexibilnú pracovnú dobu
Zaškolenie na pozíciu a všetku potrebnú podporu
Nedirektívnu pracovnú kultúru založenú na možnosti sebarealizácie
Prácu so zahraničnými klientmi
Skúsený administratívno-podporný tím
Tímové odmeny a odmeny za úspešné uzavretie obchodných prípadov
Príspevok na stravovanie
Mobil s neobmedzeným paušálom, notebook
Informácie o výberovom konaní
Vaše CV posielajte:
Silvia Púchovská, HR Konzultantka pre IPEC Group
Email: [email protected]
Mobil: +421 904 755 880
Silvia Púchovská, HR Konzultantka pre IPEC Group
Email: [email protected]
Mobil: +421 904 755 880
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
IT užívateľské zručnosti - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Aspoň 10 rokov celkovej praxe a minimálne 2 roky relevantnej praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vedomosti a zručnosti:
Anglický jazyk minimálne na úrovni B2
VŠ / VŠ ekonomického smeru/ zahraničný obchod / IT / Právo (Bc) je výhodou
IT užívateľské zručnosti - vyšší štandard
Schopnosť analyzovať a štandardizovať proces s podporou IT tímu
Administratívne zručnosti
Precízna práca a zmysel pre detail
Koordinovanie práce malého tímu
Komunikácia s klientom
Analytické riešenie kritických situácií klienta a procesu
Flexibilný, klientsky orientovaný prístup k rôznym svetovým kultúram
Požadovaná prax:
Minimálne 2 roky relevantnej praxe
Priame riadenie alebo koordinácia ľudí
Prax v organizačných a administratívnych činnostiach
Skúsenosti s komunikáciou s orgánmi štátnej správy je výhodou
Komunikácia s klientmi
Prax v práci s IT, IS
Prax v projektovom manažmente je výhodou
Prax v spolupráci s ázijskými firmami je výhodou
Prax v medzinárodnej firme je výhodou
Prax v predaji alebo back office obchodnej/ servisnej organizácie je výhodou
Anglický jazyk minimálne na úrovni B2
VŠ / VŠ ekonomického smeru/ zahraničný obchod / IT / Právo (Bc) je výhodou
IT užívateľské zručnosti - vyšší štandard
Schopnosť analyzovať a štandardizovať proces s podporou IT tímu
Administratívne zručnosti
Precízna práca a zmysel pre detail
Koordinovanie práce malého tímu
Komunikácia s klientom
Analytické riešenie kritických situácií klienta a procesu
Flexibilný, klientsky orientovaný prístup k rôznym svetovým kultúram
Požadovaná prax:
Minimálne 2 roky relevantnej praxe
Priame riadenie alebo koordinácia ľudí
Prax v organizačných a administratívnych činnostiach
Skúsenosti s komunikáciou s orgánmi štátnej správy je výhodou
Komunikácia s klientmi
Prax v práci s IT, IS
Prax v projektovom manažmente je výhodou
Prax v spolupráci s ázijskými firmami je výhodou
Prax v medzinárodnej firme je výhodou
Prax v predaji alebo back office obchodnej/ servisnej organizácie je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná značka IPEC Group patrí k významným poskytovateľom projektového manažmentu v oblasti stavebníctva na Slovensku, ale i v strednej a východnej Európe. Od svojho vzniku v roku 1993 zastrešovala svojimi spoločnosťami projekty s celkovou úžitkovou plochou vyše 800 tisíc m2 a hodnotou presahujúcou 500 mil. €. Vďaka IPEC Group vznikla jedna z najväčších logistických zón na Slovensku – logistický park pri Senci, ktorý zamestnáva vyše päť tisíc ľudí. IPEC Group aktuálne realizuje výstavbu R&D Centra v Senici pre spoločnosť Mahle, revitalizuje objekt D1 Center pri Senci a pripravuje niekoľko ďalších projektov.
Okrem developerskej činnosti sa IPEC Group zaoberá podporou zahraničného obchodu a medzinárodným investovaním.
https://www.ipec.sk/sk
https://d1center.eu/sk/sk
Okrem developerskej činnosti sa IPEC Group zaoberá podporou zahraničného obchodu a medzinárodným investovaním.
https://www.ipec.sk/sk
https://d1center.eu/sk/sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4077473
Dátum zverejnenia: 10.5.2021
2021-05-10
lokalita: Senec Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: IPEC (s), spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac