Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recruiter v Invia.sk
Invia.sk, s.r.o.
Dunajská 2304/4, Staré Mesto, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Od 1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme manažéri šťastia! Pomáhame ľudom nájsť a zažiť najkrajšie momenty ich života. Pretože cestovanie prináša ľuďom chvíle oddychu, odpojenie od všednosti, spojenia s ich blízkymi, chvíle, kedy sa môžu nadýchnuť a len tak byť. Ale aj roztiahnuť krídla a objavovať. Svet, v ktorom naši zákazníci prichádzajú z dovoleniek, je vždy o niečo šťastnejší. Skrátka, radosť začína u nás, v Invia.
→ Bez ohľadu na to, na akom oddelení či pobočke pracujeme, spája nás spoločná snaha robiť našu prácu skvele. Chceme, aby boli naši klienti spokojní, aby s nami vyrazili na dovolenku aj nabudúce a aby nás odporučili ďalším.
→ Neustále hľadáme spôsoby, ako byť o niečo lepší. Učíme sa, investujeme do rôznych technológií, vzdelávania, skúšame nové veci a ponechávame si tie najlepšie riešenia.
→ Ťaháme za jeden povraz a napriek tomu, že sme za dvadsať rokov vyrástli z malého startupu a stali sa jednou z najväčších cestovných agentúr v strednej Európe, stále si udržiavame neformálnu, takmer rodinnú atmosféru.
Hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Recruiter, ktorý/á sa pridá k našej skvelej partičke a bude mať za úlohu objavovať nové talenty!
Tvoje úlohy budú:
- Vedenie výberových procesov od začiatku do konca, aby sme našli tých najlepších z najlepších.
- Spracovanie administratívy spojenej s nábormi a výbermi zamestnancov, aby sme boli efektívni a rýchli.
- Participácia na hľadaní nových zdrojov kandidátov a tvorbe náborovej stratégie
- Podpora pri organizovaní rôznych teambuildingov a aktivít pre našich zamestnancov, aby sme boli silný a zjednotený tím.
- Spolupráca na ďalších zaujímavých HR projektoch a aktivitách v oblasti starostlivosti o zamestnancov (vzdelávanie a rozvoj, prieskumy spokojnosti, štatistiky, tvorba akčných plánov).
- Aktívna komunikácia s našimi zamestnancami a vedúcimi pracovníkmi na všetkých našich pobočkách, prípadne v rámci Invia Group.
- Výpomoc pri činnostiach spojených s personálnou administratívou.
Vlastnosti ideálneho kandidáta v kocke:
- Minimálne ročná skúsenosť s nábormi a výbermi - máš v tomto smere už niečo za sebou
- Samostatnosť, kreativita a zodpovedný prístup k plneniu úloh
- Veľmi dobrá orientácia na internete a výborná znalosť MS Office, pretože v dnešnej dobe sú tieto schopnosti kľúčové
- Skvelé komunikačné a prezentačné schopnosti, dohovoríš sa aj v angličtine
- Ak máš znalosť personálnej administratívy, je to veľké plus!
Viac ako len práca! Čaká ťa:
- Stabilita u lídra na trhu: Pracovný pomer na dobu neurčitú v česko-slovenskom tíme najväčšej cestovnej agentúry na trhu.
- Zaujímavý balíček benefitov: finančný príspevok na stravovanie, 28 dní voľna, MultiSport karta, príspevok na dôchodkové sporenie, odmenu za vernosť pri každom výročí a ďalšie.
- Flexibilita: Pružná pracovná doba a možnosť home-office po zaškolení.
- Firemné akcie: Spoločné raňajky, ovocné dni alebo nanuky v lete, aby sme si to v kanceláriách spríjemnili. Alebo po práci vyrážame na spoločné pivo, bowling, minigolf.
- Kamaráti: Odmena za odporučenie tvojich známych.
- Priestor pre tvoj rast: Staneš sa súčasťou veľkej rodiny Invia, kde môžeš rásť nielen ako človek, ale aj profesionálne. Tvojím úsilím a výsledkami sa otvárajú dvere k ďalšiemu postupu.
Zaujala ťa naša výzva? Pošli nám svoj životopis alebo odkaz na LinkedIn profil. Tešíme sa na teba!
HR tím Invia
Zamestnanecké výhody, benefity
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Príspevok na vzdelanie
Občerstvenie na pracovisku
Príspevok na šport/kultúru/voľný čas
Mobilný telefón
Viac ako 5. týždňov dovolenky
Firemné akcie
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Notebook
Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie
Zľava na firemné produkty/služby