Interný audítor / vedúci vnútornej kontroly

Intrum Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Mýtna 48, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacPracovná pozícia je na skrátený 1/3 úväzok. Ponúkaná mzda môže byť navýšená v závislosti od odborných a osobnostných skúseností uchádzača + benefity zamestnávateľa.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Nezávislé posudzovanie vnútorného kontrolného prostredia v spoločnosti,
• zodpovednosť za kontrolu a overovanie existencie, funkčnosti a účinnosti kontrolných mechanizmov v spoločnosti,
• zodpovednosť za monitorovanie a dodržiavanie zákonov a iných všeobecne záväzných právnych predpisov,
• identifikácia a hodnotenie rizík kontrolovaných oblastí (analýza rizík),
• vytváranie plánu vnútorných kontrol v závislosti od analýzy rizík,
• vykonávanie vnútorných kontrol, navrhovanie odporúčaní na nápravu nedostatkov a sledovanie odstraňovania zistených nedostatkov,
• reporting pre lokálny manažment spoločnosti, skupinu a dozornú radu,
• poradenská činnosť pre vedenie spoločnosti,
• koordinácia komunikácie s príslušnými regulačnými autoritami,
• spolupráca s vnútorným auditom skupiny,
• overovanie dodržiavania vnútorných predpisov a súladu činností s vnútorne definovanými postupmi spoločnosti,
• spolupráca pri tvorbe interných smerníc.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je jedným z lídrov európskeho trhu finančných služieb v oblasti správy a manažmentu pohľadávok (CMS), pôsobiaca na Slovensku 15 rokov,
• zaujímavá pracovná príležitosť,
• možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu v rámci medzinárodného prostredia,
• práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí,
• rôzne benefity (sick day, ovocný deň, teambuildingy, školenia, semináre atď.),
• možnosť práce z domu podľa dohodnutých pravidiel,
• notebook a mobilný telefón.

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je na skrátený 1/3 úväzok. Pracovný úväzok je možno mierne upraviť.

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požadované kritéria, budeme radi za zaslanie Vášho profesného životopisu na nižšie uvedenú adresu.
Za prejavený záujem ďakujeme.
Po starostlivom posúdení všetkých životopisov, budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme osobne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, právne

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

vo finančnej oblasti

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosť v oblasti vnútornej kontroly alebo interného auditu,
• min. 3 roky praxe vo finančnej oblasti,
• odborná spôsobilosť podľa zákona č.129/2010 Z.z.,
• podmienka bezúhonnosti a dôveryhodnosť fyzickej osoby,
• výhodou je orientácia v procesoch týkajúcich sa inkasnej spoločnosti výhodou,
• výborné komunikačné schopnosti na všetkých úrovniach spoločnosti,
• zodpovednosť, samostatnosť a proaktívny prístup,
• analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Na základe spojenia Intrum Justitia a Lindorff vznikla spoločnosť Intrum - najväčšia poradenská spoločnosť v oblasti správy pohľadávok. Sme lídri nielen na Slovensku, ale i vo svete. Pôsobíme v 24 krajinách a náš tím tvorí spolu 8 tisíc odborníkov, ktorí pomáhajú viac ako 100 tisíc zákazníkom. Naše skúsenosti čerpáme z viac ako 120-ročnej tradície.

Na Slovensku pôsobíme už od roku 2002. Našim poslaním je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa staráme o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupujeme aj k nim. Snažíme sa im pomôcť prekonať ich finančné problémy, nájsť riešenia a nastaviť nový finančný plán. Týmto spôsobom prispievame k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Svet pohľadávok nie je čierno-biely, podľa nás je veľmi rozmanitý. Vidíme v ňom reálne problémy dlžníkov, veriteľov i dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je teda len o dvoch stranách, týka sa veľkého množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta aj do našej komunikácie, vizuálu a identity našej značky.

Uvedomujeme si, že základom úspešného fungovania spoločnosti sú jej zamestnanci a firemná kultúra. Sme hrdí, že zamestnávame kvalifikovaných odborníkov, ktorí majú pozitívny vzťah k svojej práci, a tak prispievajú k celkovej zmene v našom odvetví. Našim kolegom zabezpečujeme stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti, odborný rast
a príjemné pracovné prostredie.

Intrum je zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností (ASINS), ktorá vznikla v roku 2010. Cieľom združenia je dbať na dodržiavanie právnych predpisov a etických princípov týkajúcich sa inkasa pohľadávok.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3987677  Dátum zverejnenia: 16.10.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac