Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Generalist
InterWay, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od skúseností kandidáta
Od 1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme IT firma plná „kockatých“ a inteligentných IT špecialistov a hľadáme tú správnu HR osôbku, ktorá k nim vďaka svojej energii zapadne a dokonale im porozumie. Poradí im v oblasti pracovno – právnej agendy, ale zároveň si rada vypočuje aj ich problémy. Nepotrebujeme aby mala v hlave celý zákonník práce, ktorý si vie v prípade potreby otvoriť na internete, ale aby dokázala premýšľať, všímať si čo sa deje vo firme a podľa toho konať .
Ako súčasť HR oddelenia bude mať na starosti komplexnú správu HR agendy v IT spoločnosti s cca 100 zamestnancami, ktorá zahŕňa:
- Strategické riadenie a plánovanie ľudských zdrojov s vedením spoločnosti a príslušnými manažérmi
- Komunikácia s agentúrami a dodávateľmi externých zdrojov
- Aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov na voľné pozície (Profesia, LinkedIn a iné) a následné vedenie pracovných pohovorov
- Príprava pracovných zmlúv a všetkých prislúchajúcich dokumentov pre zamestnancov a externých dodávateľov
- Evidencia a starostlivosť o osobné zložky zamestnancov
- Zabezpečenie kompletného životného cyklu zamestnanca – onboarding, pravidelné hodnotenie a následný offboarding
- Príprava smerníc týkajúcich sa HR, riadenie projektov v oblasti ľudských zdrojov, príprava kariérnych programov
- Komunikácia so mzdárkou a príprava mzdových podkladov
- Príprava a zabezpečenie interných eventov pre zamestnancov
- Vedenie vstupných školení so zamestnancami na tému GDPR
- Neustále prichádzať s novými nápadmi na vylepšenie procesov, zlepšenie firemnej kultúry a zvýšenia angažovanosti zamestnancov
- Rozdávanie pozitívnej energie vo firme a utlmovanie prípadných „vášní“ :-)
Požadované znalosti:
- Aspoň 2 roky na podobnej pozícii, ideálne v oblasti IT
- Základné znalosti programu POHODA (personalistika)
- Aktívna znalosť MS Office (word / excel)
- Základné znalosti IT pojmov
Vo finále hľadáme normálne a zdravo premýšľajúcu osobu, ktorá sa nezľakne hneď keď niečomu nerozumie, ale k problému pristúpi s rozvahou. Niekoho, kto si našich zamestnancov vezme pod svoje krídla a bude stáť v pomyselnom strede medzi záujmami našej spoločnosti a našich zamestnancov.
Ako súčasť HR oddelenia bude mať na starosti komplexnú správu HR agendy v IT spoločnosti s cca 100 zamestnancami, ktorá zahŕňa:
- Strategické riadenie a plánovanie ľudských zdrojov s vedením spoločnosti a príslušnými manažérmi
- Komunikácia s agentúrami a dodávateľmi externých zdrojov
- Aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov na voľné pozície (Profesia, LinkedIn a iné) a následné vedenie pracovných pohovorov
- Príprava pracovných zmlúv a všetkých prislúchajúcich dokumentov pre zamestnancov a externých dodávateľov
- Evidencia a starostlivosť o osobné zložky zamestnancov
- Zabezpečenie kompletného životného cyklu zamestnanca – onboarding, pravidelné hodnotenie a následný offboarding
- Príprava smerníc týkajúcich sa HR, riadenie projektov v oblasti ľudských zdrojov, príprava kariérnych programov
- Komunikácia so mzdárkou a príprava mzdových podkladov
- Príprava a zabezpečenie interných eventov pre zamestnancov
- Vedenie vstupných školení so zamestnancami na tému GDPR
- Neustále prichádzať s novými nápadmi na vylepšenie procesov, zlepšenie firemnej kultúry a zvýšenia angažovanosti zamestnancov
- Rozdávanie pozitívnej energie vo firme a utlmovanie prípadných „vášní“ :-)
Požadované znalosti:
- Aspoň 2 roky na podobnej pozícii, ideálne v oblasti IT
- Základné znalosti programu POHODA (personalistika)
- Aktívna znalosť MS Office (word / excel)
- Základné znalosti IT pojmov
Vo finále hľadáme normálne a zdravo premýšľajúcu osobu, ktorá sa nezľakne hneď keď niečomu nerozumie, ale k problému pristúpi s rozvahou. Niekoho, kto si našich zamestnancov vezme pod svoje krídla a bude stáť v pomyselnom strede medzi záujmami našej spoločnosti a našich zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame na oplátku:
U nás v tíme ťa čaká okrem práce aj výborný kolektív.
Nesmú chýbať akcie mimo pracovnej doby. Súčasťou kultúry sú celofiremné akcie v podobne opekačiek, vianočného večierka a viac-dňového teambuildingu.
Niečo z benefitov:
- Výborný kolektív, pohodová atmosféra na pracovisku
- Neobmedzený prísun výbornej kávy, čaju a vody v našej kuchynke
- Príspevok na stravu nad rámec zákona
- Čerstvý prísun ovocia na pravidelnej báze
- Masáže priamo v priestoroch spoločnosti a Multisport karta
- Flexibilný pracovný čas, v prípade potreby homeoffice
- Kurz angličtiny na týždennej báze
- Vzdelávací program zameraný na odborné certifikácie a kurzy
- 2 dni zdravotného voľna (tzv. Sick days)
- Príspevok do 3. piliera
- Nezabudnuteľné Teambuldingy, Vianočný večierok či opekačky
Ďakujeme za všetky zaslané CV. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
U nás v tíme ťa čaká okrem práce aj výborný kolektív.
Nesmú chýbať akcie mimo pracovnej doby. Súčasťou kultúry sú celofiremné akcie v podobne opekačiek, vianočného večierka a viac-dňového teambuildingu.
Niečo z benefitov:
- Výborný kolektív, pohodová atmosféra na pracovisku
- Neobmedzený prísun výbornej kávy, čaju a vody v našej kuchynke
- Príspevok na stravu nad rámec zákona
- Čerstvý prísun ovocia na pravidelnej báze
- Masáže priamo v priestoroch spoločnosti a Multisport karta
- Flexibilný pracovný čas, v prípade potreby homeoffice
- Kurz angličtiny na týždennej báze
- Vzdelávací program zameraný na odborné certifikácie a kurzy
- 2 dni zdravotného voľna (tzv. Sick days)
- Príspevok do 3. piliera
- Nezabudnuteľné Teambuldingy, Vianočný večierok či opekačky
Ďakujeme za všetky zaslané CV. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment / Personalistika
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4805770
Dátum zverejnenia: 11.4.2024
2024-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, Personalista Spoločnosť: InterWay, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac