Manažér verejného obstarávania

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce: Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu na Sales oddelenie hľadáme skúseného kolegu na pozíciu Manažéra verejného obstarávania ( 1300 €/brutto + variabilná zložka podľa skúseností uchádzača), ktorý prevezme zodpovednosti za:
  • evidenciu a realizáciu výberových konaní, obstarávaní a verejných obchodných súťaží vrátane prieskumov trhu, prípravu podkladov pre obstarávanie
• praktické skúsenosti s elektronickým kontraktačným systémom - „EKS"
• praktické skúsenosti s realizáciou zákaziek s nízkou hodnotou
• praktické skúsenosti s realizáciou Podlimitných zákaziek
• praktické skúsenosti s realizáciou Nadlimitných zákaziek
  • proces výberových konaní vrátane prípravy zmluvných vzťahov - zúčastňovanie sa na pracovných rokovaniach
  • proces obstarávania a verejného obstarávania tovarov, prác a služieb podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • vedenie a archiváciu agendy a dokumentácie v súvislosti s procesom VO
  • spracovanie mesačných výkazov za sales oddelenie (práca s CRM systémom)
  • plnenie podporných administratívnych úloh na základe požiadaviek sales oddelenia
  • vybavovanie akreditívov a bankových záruk - komunikácia s bankami, príprava podkladov
  • komunikáciu s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami (poisťovne, banky, daňový úrad, okresný súd)
  • pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
  • aktívnu participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
  • aktívnu spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
  • tvorbu prezentácií
  • evidenciu ukončených obchodných prípadov do DMS

Zamestnanecké výhody, benefity

V InterWay sa zaujímame o našich zamestnancov a ich potreby a usilujeme sa o to, aby sa cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Program zamestnaneckých výhod sa snažíme neustále prispôsobovať nie len aktuálnym trendom ale hlavne tomu, čo naši zamestnanci najviac potrebujú a vyžadujú.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Požadovaná prax/pozícia vhodná pre absolventa

2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienka
  • elektronický kontraktačný systém „EKS"-praktická znalosť
  • strojopis - výhodou
  • aktívny šofér

  • schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
  • orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
  • odolnosť voči stresu
  • samostatnosť
  • schopnosť organizácie pracovného času
  • dôslednosť a precíznosť
  • pracovitosť
  • komunikatívnosť
  • príjemné, reprezentatívne vystupovanie
  • spoľahlivosť
  • ochota pomôcť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a vývoj aplikácií na kľúč. Poskytuje komplexné web riešenia a IT služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pracovnú pozíciu môžu posielať svoje životopisy v slovenskom alebo v anglickom jazyku na e-mailovú adresu [email protected]
Do subjektu uvádzajte názov pracovnej pozície „Manažér verejného obstarávania"
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Adresa spoločnosti
InterWay, a. s.
Trade Center II.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
www.interway.sk
Kontakt
Kontaktná osoba:
Tel.: 02/32788888
E-mail: [email protected]
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3466939   Dátum zverejnenia: 9.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1300 € / brutto + variabilná zložka podľa skúseností uchádzača