Procurement Specialist / Sales Assistant

InterWay, a. s.

Miesto práce
Mlynské nivy č. 71, 821 05 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečovanie všetkých administratívnych a metodických úkonov a komunikácie s verejným obstarávateľom v procese VO
- realizovanie činností spojených s procesom verejného obstarávania, ako aj zabezpečenie požadovaných podkladov pre VO (certifikáty, referencie – v spolupráci s oddelením PM, právne doklady a preklady, notárske overovania a pod.) ako aj ďalšia príprava podkladov do tendrov a zosúladenie so zákonom o VO.
- pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
- aktívna participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
- aktívna spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
- organizovanie interných stretnutí, účasť na interných sales meetingoch, tvorba zápisov z porád
- tvorba prezentácií
- vybavovanie requestov prichádzajúcich na všeobecnú e-mailovú adresu sales oddelenia
- tvorba reportov, práca so systémom CRM
- evidencia ukončených obchodných prípadov do DMS
- správa pohľadávok spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas
- zázemie stabilnej slovenskej spoločnosti
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
- nepretržité vzdelávanie a rozvoj zručností

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás táto pracovná pozícia zaujala, prosím, pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu job@interway.sk Do subjektu uvádzajte heslo „Procurement Specialist / Sales Assistant."
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienka
- znalosť projektov financovaných zo štrukturálnych fondov - výhoda

- komunikatívnosť
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivosť
- ochota pomôcť
- samostatnosť
- precíznosť
- dobré organizačné zručnosti
- schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
- orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
- pro-zákaznícka orientácia
- schopnosť organizácie pracovného času

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a vývoj aplikácií na kľúč. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

InterWay, a. s.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
http://www.interway.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Škereňová
Tel.: 02-3278 8888
E-mail: poslať životopis
ID: 3361325   Dátum zverejnenia: 13.4.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   dohodou