Logo INTERNET BUSINESS s.r.o.

Administratíva a starostlivosť o zákazníkov e-shopu (SK & HU)

INTERNET BUSINESS s.r.o.

Miesto práce
Údernícka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacMáme pre teba pripravených 1 700 na faktúru alebo 1 300 na TPP (výška mzdy sa odvíja od skúseností uchádzača).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi ohľadom objednávok
  • kontrola a príprava faktúr pre kolegov v sklade
  • riešenie reklamácií a vratiek
  • komunikácia s logistickými spoločnosťami
  • komunikácia s kolegami v sklade
  • párovanie prijatých platieb v internom systéme
  • reporting potrieb, požiadaviek a problémov zákazníkov
  • pomocné administratívne práce spojené s plynulým fungovaním internetového obchodu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príjemné pracovné prostredie bez stereotypu
  • stabilnú prácu v dlhodobo fungujúcej firme
  • prácu so zaujímavým produktom
  • malý kolektív mladých ľudí 25 - 35r.
  • nerobíme nadčasy!
  • pracovná doba 8:00 - 16:30 (vrátane obeda)
  • máme pre teba pripravených 1 700 na faktúru alebo 1 300 na TPP (výška mzdy sa odvíja od skúseností uchádzača)
  • zamestnaneckú zľavu na naše produkty až do výšky 50%
  • chutná káva, čaj sú pre nás samozrejmosťou
  • nástup ASAP

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme

  • znalosť slovenského a maďarského jazyka slovom a písmom (B2+)
  • znalosť základných ekonomických pojmov - faktúra, kredit, debet, dobropis, ...
  • ideálne absolvet/ka obchodnej akadémie alebo obdobného oboru
  • schopnosť empaticky riešiť problém zákazníka so zakúpeným produktom cez telefón alebo e-mail
  • trpezlivosť, zmysel pre detail, dochvíľnosť a organizačné schopnosti
  • schopnosť samostatne riešiť vzniknuté problémy a nachádzať riešenia
  • vlastnú iniciatívu
  • dobrú znalosť práce na PC - vieš si nainštalovať program, zapojiť klávesnicu a ak niečo nevieš, poradíš si

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme e-commerce firma pôsobiaca 14 rokov v CEE regióne - každoročne rastúca a neustále expandujúca. Momentálne prevádzkujeme e-shopy v 3 krajinách - Slovensko, Maďarsko a Česko. Na Slovensku sme už roky jednotka
V ostatných krajinách zatiaľ nie, ale makáme na tom!

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Bačíková
Tel.: +421910268145
E-mail: poslať životopis
ID: 4818498  Dátum zverejnenia: 29.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac