Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér
INTERAGROS, a. s.
Trnava
plný úväzok
asap
1 800 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy a ostatných zložiek mzdy bude upresnená v závislosti od praktických skúseností a seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho obchodného tímu hľadáme nové posily.
Ak si zdravo asertívny, proaktívny, samostatný, precízny, máš analytické myslenie, máš kombinatorické schopnosť, ale máš v sebe aj dávku kreativity a tvojim životom ťa sprevádza obchodnícky duch, tak hľadáme práve teba.
Tvoje hlavné zodpovednosti budú zahŕňať:
• aktívny kontakt s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja,
• vedenie obchodných rokovaní a uzatváranie zmlúv s klientami a partnermi
• prípravu kúpno-predajných zmlúv (náš Back Office ti s tým pomôže),
• plánovanie a koordinácia obchodných aktivít a kampaní,
• manažovanie obchodných projektov a ich realizácia v spolupráci s tímom,
• vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a nadväzovanie nových obchodných kontaktov
• sledovanie a riešenie pohľadávok,
• spracovanie a analýza dát a reportovanie výsledkov
• zodpovednosť za nákup a predaj zverenej oblasti,
• udržiavanie a dopĺňanie databázy dodávateľov/odberateľov a podieľanie sa na nových projektoch v spoločnosti
• vyhodnocovanie trhových trendov a konkurencie a prispôsobovanie sa novým podmienkam
Pracovné nástroje (služobné auto, telefón, notebook) prináležia k tejto pracovnej pozícii.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
• 13. plat v závislosti od hospodárskeho výsledku spoločnosti
• príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
• zľavová karta na nákup pohonných hmôt
• kompletný pitný režim na pracovisku
• finančný príspevok na stravovanie
• zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
• zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
• vernostné odmeny pri pracovných jubileách
• vzdelávanie
• firemné a teambuildingové akcie
• príjemný pracovný kolektív
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o zamestnanie, dovolíme si však odpovedať iba tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá na danú pracovnú pozíciu.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie
• anglický jazyk (úroveň C1) potrebný na pozícii v obchodnom tíme export-import (v obchodnom tíme, ktorý obchoduje na tuzemskom trhu je podmienkou, ale výhodou),
• MS Excel (pokročilý)
• praktické skúsenosti (1-2 roky) na obchodníckej pozície