Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referentka podpory nákupu a predaja
INTERAGROS, a. s.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2023
1.8.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelenie Back Office hľadáme novú posilu pre administratívnu podporu obchodného tímu. Ak hľadáte prácu v príjemnom pracovnom kolektíve a prostredí v stabilnej spoločnosti a viete samostatne pracovať, ste precízna, ochotná a zodpovedná s proaktívnym prístupom k zadaným úlohám, ste schopná každodenne komunikovať s našimi obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení, zašlite nám svoj životopis a motivačný list.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
• Príprava, kompletizácia, evidencia odberateľských a dodávateľských zmlúv, objednávok na nákup a predaj tovaru
• Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačného systému Navision v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov
• Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
• Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja tovarov
• Vedenie a revízia dokumentácie zavedených systémov v spoločnosti
• Komunikácia s obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení na dennej báze
• Hľadanie nových riešení a zjednodušení v procesoch
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
• Príprava, kompletizácia, evidencia odberateľských a dodávateľských zmlúv, objednávok na nákup a predaj tovaru
• Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačného systému Navision v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov
• Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
• Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja tovarov
• Vedenie a revízia dokumentácie zavedených systémov v spoločnosti
• Komunikácia s obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení na dennej báze
• Hľadanie nových riešení a zjednodušení v procesoch
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
• 13. plat
• Príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
• Zľavová karta na nákup pohonných hmôt
• Kompletný pitný režim na pracovisku, finančný príspevok na stravovanie
• Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
• Zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
• Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
• Príjemný pracovný kolektív a príjemné pracovné prostredie
• 13. plat
• Príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
• Zľavová karta na nákup pohonných hmôt
• Kompletný pitný režim na pracovisku, finančný príspevok na stravovanie
• Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
• Zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
• Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
• Príjemný pracovný kolektív a príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dobrá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Skúsenosti práce s MS Navision alebo iným ERP systémom výhodou
• Chuť na sebe pracovať na sebe
• Zodpovedný prístup k práci
• Skúsenosti práce s MS Navision alebo iným ERP systémom výhodou
• Chuť na sebe pracovať na sebe
• Zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4597905
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Referent, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: INTERAGROS, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac