Referentka podpory nákupu a predaja

INTERAGROS, a. s.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelenie Back Office hľadáme novú posilu pre administratívnu podporu obchodného tímu. Ak hľadáte prácu v príjemnom pracovnom kolektíve a prostredí v stabilnej spoločnosti a viete samostatne pracovať, ste precízna, ochotná a zodpovedná s proaktívnym prístupom k zadaným úlohám, ste schopná každodenne komunikovať s našimi obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení, zašlite nám svoj životopis a motivačný list.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:
• Príprava, kompletizácia, evidencia odberateľských a dodávateľských zmlúv, objednávok na nákup a predaj tovaru
• Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačného systému Navision v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov
• Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
• Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi v oblasti nákupu a predaja tovarov
• Vedenie a revízia dokumentácie zavedených systémov v spoločnosti
• Komunikácia s obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení na dennej báze
• Hľadanie nových riešení a zjednodušení v procesoch

Zamestnanecké výhody, benefity

• Stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
• 13. plat
• Príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
• Zľavová karta na nákup pohonných hmôt
• Kompletný pitný režim na pracovisku, finančný príspevok na stravovanie
• Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
• Zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
• Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
• Príjemný pracovný kolektív a príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.

Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dobrá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Skúsenosti práce s MS Navision alebo iným ERP systémom výhodou
• Chuť na sebe pracovať na sebe
• Zodpovedný prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4597905  Dátum zverejnenia: 8.6.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac