Zástupkyňa / Zástupca manažerky odd. Back Office

INTERAGROS, a. s.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300,- € / brutto + odmeny (uvedená výšky mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu vzťahujúcu sa na uvedenú pracovnú pozíciu pre kandidáta s uvedenou odbornou praxou. Skutočná výška základnej zložky mzdy bude upravená v závislosti od Vašej odbornej praxe a znalostí)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme novovytvorenú pozíciu zástupkyne / zástupcu vedúcej oddelenia Back office, na ktorej budete mať príležitosť spolupodieľať sa na riadení back office procesov v našej obchodnej spoločnosti:
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- zodpovednosť za prípravu a archiváciu obchodných zmlúv na základe podkladov obchodného úseku
- kontrola zmlúv doručených z obchodného úseku
- poskytnutie administratívnej a procesnej podpory obchodnému úseku
- zodpovednosť za úplnosť vystavených dokladov z hľadiska formálneho, vecného a daňového
- aktívny vzťah s odberateľmi, dodávateľmi a obchodnými manažérmi v rámci zverenej oblasti
- navrhovanie zmien s cieľom čo najefektívneho využitie informačného systému
- príprava reportingu
- súčinnosť pri príprave a implementácii nových projektov / auditov
- riadenie a zodpovednosť za plnenie požiadaviek certifikačných systémov
- podieľanie sa na tvorbe interných smerníc spoločnosti
- vedenie, motivácia a hodnotenie zamestnancov, organizácia ich práce, riešenie problémov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše:
- Perspektívne a stabilné zamestnanie v silnej slovenskej skupine významných spoločností
- Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
- Pitný režim na pracovisku
- Otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- Firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Minimálne 3-ročná prax na manažérskej pozícii a skúsenosti s riadením kolektívu aspoň 5-tich zamestnacov podmienkou zaradenia do výberového konania.
Anglický jazyk (nemecký jazyk výhodou)
Kreatívny, samostatný, vodcovský typ s prirodzenou autoritou
Silné komunikačné schopnosti, dynamická, prozákaznícky orientovaná osobnosť
Chuť pracovať na sebe a schopnosť vyrovnať sa s prípadným stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3567860  Dátum zverejnenia: 2.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300,- € / brutto + odmeny (uvedená výšky mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu vzťahujúcu sa na uvedenú pracovnú pozíciu pre kandidáta s uvedenou odbornou praxou. Skutočná výška základnej zložky mzdy bude upravená v závislosti od Vašej odbornej praxe a znalostí)