Zástupkyňa / Zástupca vedúcej finančnej učtárne

INTERAGROS, a. s.

Miesto práce
Piešťanská 3, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2019 (príp. dohodou)
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 300,- € / brutto - v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme novovytvorenú pozíciu zástupkyne / zástupcu hlavnej účtovníčky. Hľadáme kolegyňu/kolegu s odbornými znalosťami a skúsenosťami v oblasti účtovníctva, financií, daní, auditov, ktorá/-ý bude schopná/-ý samostatne pracovať a riadiť kolektív cca 4 zamestnancov finančnej učtárne.
Hlavné zodpovednosti a úlohy:
- vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- účtovanie všetkých agend (nákup, predaj, investičný majetok, sklad, pokladňa, banka a podobne)
- účtovanie miezd a odvodov
- kompletná daňová agenda
- príprava podkladov pre reporting
- ročné uzávierky a asistencia v administratívnych a legislatívnych otázkach
- účtovanie interných dokladov
- účtovanie blokov PHM
- účtovanie stravného
- účtovanie úverov, zmeniek
- účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr
- vyrovnávanie saldokonta pohľadávok a záväzkov
- vypracovávanie priznaní a hlásení týkajúcich sa DPH, hlásenie do NBS, ŠÚ SR a pod. (mesačné, kvartálne)
- zaraďovanie, odpisovanie a vyraďovanie majetku
- uzávierkové operácie - uzatváranie mesiacov, roka
- kontrola a odsúhlasovanie účtov, inventarizácia účtov hlavnej knihy
- dozor nad účtovaním skladov
- daň z nehnuteľností, cestná daň a iné dane a poplatky
- vypracovanie výkazu intrastat

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše:
- Perspektívne a stabilné zamestnanie v silnej slovenskej skupine významných spoločností
- Príspevok na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
- Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
- Kompletný pitný režim na pracovisku
- Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
- Mobilný telefón, notebook
- Otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- Teambuildingy, firemné večierky

Informácie o výberovom konaní

Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo, financie, dane, audit

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy
Znalosť práce s Microsoft Navision výhodou
Znalosť práce s Microsoft Excel nevyhnutnou podmienkou
Skúsenosti s riadením menšieho kolektívu
Precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť a bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3566448  Dátum zverejnenia: 28.12.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 300,- € / brutto - v závislosti od kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností