Marketing Specialist (administrátor vernostného programu)

Miesto práce

Ivanská cesta, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Odmena

1 500 EUR/mesiacMinimálna hranica základnej mzdy je 1500 Eur, výška finálnej mzdy bude upresnená na osobnom pohovore v závislosti od skúseností kandidáta.

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Kontakt

HR Oddelenie

Termín nástupu

Dohodou, možný nástup ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • správa vernostného programu a partnerskej zóny (správa objednávok, fakturácia)
  • príprava ponuky vernostného programu (reklamné predmety, oblečenie, sezónne produkty)
  • komunikácia s dodávateľskými reklamnými agentúrami
  • príprava a realizácia eventov
  • spolupráca pri tvorbe obsahu a formy komunikačných výstupov
  • správa webového obsahu a obsahu na sociálnych sieťach
  • spolupráca s PR a digitálnou agentúrou pri tvorbe obsahu


Aké programy používame:
  • OS Microsoft Windows 7 a 10
  • Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Microsoft Teams
  • SharePoint
  • Navision
  • Jira

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilná pracovná doba
  • skrátený pracovný čas
  • možnosť práce z domu po skúšobnej dobe a po dohode s nadriadeným
  • dovolenka navyše podľa odpracovaných rokov až do výšky 5 dní
  • pitný režim, ovocné dni, príspevok na zdravú výživu
  • ročný bonus v závislosti od výsledkov spoločnosti
  • stravovacia karta alebo príspevok na stravu, príspevok na zdravú výživu
  • zľava na nákup tovaru z pobočiek
  • zamestnanecké akcie – Letná párty s rodinami, Vianočný večierok, Mikulášsky večierok, možnosť účasti na eventoch pre partnerov a klientov
  • vzdelávanie - kurzy, školenia a osobnostný rozvoj
  • výučba anglického jazyka na pracovisku
  • parkovanie osobného vozidla v areáli spoločnosti
  • Cafetéria alebo Multisport karta, príspevok na narodeniny, pri narodení dieťaťa, sobáši
  • možnosť rozvíjať sa vrámci spoločnosti, zapojiť sa do medzinárodných projektov
  • teambuildingy, spoločné aktivity, napr. dobrovoľníctvo, spoločný beh

Informácie o výberovom konaní

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing, Manažment, Ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Marketing

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie (ekonomika, manažment, marketing)
  • minimálne 2-ročná skúsenosť na podobnej pozícii v odbore marketing alebo PR (počíta sa i prax počas štúdia na vysokej škole)
  • práca v B2B segmente výhodou
  • výborné komunikačné schopnosti a cit pre grafiku
  • písanie a korektúra textov, copywriting a media relations
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
  • samostatnosť, precíznosť, dodržiava termíny a má zodpovedný prístup k práci
  • Google tag manager, Meta Business manager, Google ads, analytics, Google merchant center, Google search console, --Google data studio - výhodou
  • Mailchimp / Smartemailing / iný e-mailový software - výhodou


Ostatné osobnostné predpoklady
  • lojalita, bezúhonnosť
  • komunikácia s kolegami v tíme a medzi oddeleniami
  • orientácia na vyriešenie problému

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme súčasťou medzinárodnej skupiny, ktorá je najväčším dovozcom a distribútorom náhradných dielov pre osobné, úžitkové a nákladné vozidlá v strednej a východnej Európe. Disponujeme rozsiahlou ponukou sortimentu a pridaných zákazníckych služieb. Okrem hlavných oblastí dovozu a distribúcie autodielov pre osobné, úžitkové a nákladné vozidlá ponúkame vybavenie a zariadenie autoservisov, diely pre motocykle, agrotechniku, špeciálne produkty pre tuning, autodoplnky a autopríslušenstvo.

Distribuujeme produkty známych a renomovaných značiek a výrobcov, ktorí dbajú na kvalitu, efektivitu a cenu. Klientom poskytujeme nadštandardný zákaznícky servis, produktové, sezónne a cenové akcie, stálym odberateľom vernostný program, poradenstvo a školenia týkajúce sa sortimentu a garážového vybavenia, služby správy vozového parku firiem, partnerské financovanie a asistenčné služby.

Prečo práve k nám?
„S nami je Vaša budúcnosť v dobrých rukách.“ Je pre nás dôležité, ako sa u nás cítite. U nás nájdete ľudskú atmosféru, nepotrebujeme sa na nič hrať. Prioritou sú pre nás dôvera, priateľskosť, otvorenosť a úprimnosť vo vzťahoch a komunikácii. Vzájomne sa podporujeme, pomáhame si, denné firemné výzvy riešime spoločne. Nerobíme rozdiely medzi šéfom a zamestnancami. Počúvame Vaše názory, podporujeme a realizujeme zaujímavé nápady. Schopným a motivovaným ľuďom umožňujeme profesijný i kariérny rozvoj a u nás to nie je o tom, aké vzdelanie ste v živote dosiahli. Nezabúdame ani na to, že je potrebné mať dostatočný priestor ako pre pracovnú sebarealizáciu, tak aj pre osobný život.

To je Inter Cars
  • Profesionálny prístup a odbornosť našich kolegov
  • Dostupnosť požadovaného tovaru
  • Včasné a kvalitné dodanie tovaru
  • Zákaznícky servis so širokou škálou výhod
  • Vybudovanie kvalitných obchodných vzťahov

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR Oddelenie
E-mail: poslať životopis
Všetky ponuky spoločnosti
ID: 4806360  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac