Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistent
Intech Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Vilová 2, Petržalka
Vilová 2, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 EUR (skutočná suma bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta)
od 900 EUR (skutočná suma bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- evidencia došlej a odoslanej pošty, podávanie zásielok na pošte
- plynulý chod sekretariátu – zabezpečenie kancelárskeho materiálu, drobného materiálu, kávy, čistiacich prostriedkov
- asistencia pri správe budovy sídla firmy, objednávanie sanitárnych potrieb, žiaroviek...
- starostlivosť o kuchynku, varenie kávy, obsluha návštevy
- kopírovanie, skenovanie dokumentov
- administratívne práce ako podpora pre ekonomické a technické oddelenie (tvorba tabuliek, písanie listov...)
- evidencia faktúr, pokladne
- administratíva okolo vozového parku – prepis vozidiel, evidencia spotreby pohonných látok, tankovacie karty, sťahovanie údajov z GPS za nákladné aj osobné autá
- evidencia poistných zmlúv, kontrola správnosti prijatých predpisov za poistné, zabezpečenie podkladov pre prípadné poistné udalosti, komunikácia s poisťovacím maklérom
- zakladanie zmlúv, dokumentov
- vystavovanie cestovných príkazov
- administrácia porád – príprava podkladov, vedenie zápisu z porád
- sledovanie povinností naviazaných na termíny, zabezpečenie ich dodržania
- organizačné zabezpečenie firemných eventov
- plynulý chod sekretariátu – zabezpečenie kancelárskeho materiálu, drobného materiálu, kávy, čistiacich prostriedkov
- asistencia pri správe budovy sídla firmy, objednávanie sanitárnych potrieb, žiaroviek...
- starostlivosť o kuchynku, varenie kávy, obsluha návštevy
- kopírovanie, skenovanie dokumentov
- administratívne práce ako podpora pre ekonomické a technické oddelenie (tvorba tabuliek, písanie listov...)
- evidencia faktúr, pokladne
- administratíva okolo vozového parku – prepis vozidiel, evidencia spotreby pohonných látok, tankovacie karty, sťahovanie údajov z GPS za nákladné aj osobné autá
- evidencia poistných zmlúv, kontrola správnosti prijatých predpisov za poistné, zabezpečenie podkladov pre prípadné poistné udalosti, komunikácia s poisťovacím maklérom
- zakladanie zmlúv, dokumentov
- vystavovanie cestovných príkazov
- administrácia porád – príprava podkladov, vedenie zápisu z porád
- sledovanie povinností naviazaných na termíny, zabezpečenie ich dodržania
- organizačné zabezpečenie firemných eventov
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v príjemnom kolektíve, spoločné športové a kultúrne podujatia.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme zaslať životopis spolu s motivačným listom na mailovú adresu [email protected]
Prvé výberové kolo bude prebiehať telefonicky, v prípade ďalšieho záujmu budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.
Prvé výberové kolo bude prebiehať telefonicky, v prípade ďalšieho záujmu budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné vlastnosti
- zdvorilé, pohotové a profesionálne vystupovanie
- organizovanie a plánovanie práce
- zodpovedný prístup k práci, zmysel pre detail
- časová flexibilita
- tímový duch
- šoférovanie
- znalosť programu Omega výhodou
- zdvorilé, pohotové a profesionálne vystupovanie
- organizovanie a plánovanie práce
- zodpovedný prístup k práci, zmysel pre detail
- časová flexibilita
- tímový duch
- šoférovanie
- znalosť programu Omega výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma špecializujúca sa na energetickú efektívnosť, energetické využitie biomasy a kogeneráciu s vedúcou pozíciou na trhu. Ďalšie informácie o spoločnosti na www.intechenergo.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3596754
Dátum zverejnenia: 8.2.2019
2019-02-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Intech Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900 EUR (skutočná suma bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta)