Finančný/á účtovník/čka
Inšpektorát práce Žilina
Hlavná 2, Žilina
plný úväzok
1.6.2024
Od 779 EUR/mesiacZamestnávateľ určí dĺžku započítanej praxe zamestnanca a v závislosti od nej ho zaradí do jedného zo 14 platových stupňov, plat sa určí v zmysle prílohy č. 4 k NV č. 296/2022 Z.z. v rozsahu od 779,00€ do 936,00€ za mesiac; po skúšobnej dobe bude priznaný osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Odborné vykonávanie všetkých účtovníckych prác vo finančnej učtárni, pričom využíva systém SAP.
Odborné a včasné zostavovanie účtovných výkazov o hospodárení, účtovných výkazov.
Kontrola vecnej a formálnej správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie, ako aj kontrola nadväznosti účtov v zástavách na účtovné výkazy.
Zabezpečovanie včasného zostavenia účtovných uzávierok.
Zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov a účtovných uzávierok voči nadriadenému orgánu a štátnemu rozpočtu.
Spolupracovanie pri metodike účtovníctva a rozpočtovníctva v organizácii.
Vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia.
Poskytovanie podkladov pre vypracúvanie rozborov hospodárskych výsledkov organizácie.
Sledovanie a kontrolovanie zostatkov na účtoch, vypracúvanie prehľadov dlžníkov a veriteľov.
Zabezpečovanie platobného styku so štátnou pokladnicou.
Zverejňovanie faktúr na webovom sídle organizácie.
Povinné zverejňovanie a aktualizácia pohľadávok štátu v centrálnom registri pohľadávok štátu.
Vypracovanie štvrťročnej správy o hospodárení pre nadriadený orgán.
Spracovanie a odosielanie Konsolidačného balíka za organizáciu.
Vykonávanie základnej finančnej kontroly v rozsahu svojej agendy a vnútorných predpisov.
Vykonávanie vyúčtovania (likvidácia) cestovných účtov (príkazov).
Vykonávanie archívnej a skartačnej činnosti účtovných dokladov a vedenie účtovného archívu.
Vedenie ekonomickej agendy.
Vykonávanie ďalších činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Pružný pracovný čas (nástup do práce medzi 06:00 hod. až 08:00 hod.), ustanovený pracovný čas je 37,5 hodiny týždenne.
5 dní dovolenky nad rámec zákona v súlade s vyššou kolektívnou zmluvou.
stravovanie poskytnuté formou finančné príspevku alebo stravovacej poukážky.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Fabasoft - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce