Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/Administratívny pracovník správy pohľadávok
Inkasáreň s. r. o.
Miesto práce
Pribinova 25, Bratislava
Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac
900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• komplexné riešenie správy pohľadávok v zmysle zákona o upomínacom konaní
Zamestnanecké výhody, benefity
• 3 dni plateného voľna ročne navyše
• poukážky Darčeky - 6x ročne
• príspevok na dopravu do zamestnania
• príspevky na šport a fitnes alebo starostlivosť o telo a vizáž
• príspevok na jazykový kurz podľa vlastného výberu
• iné finančné benefity
• poukážky Darčeky - 6x ročne
• príspevok na dopravu do zamestnania
• príspevky na šport a fitnes alebo starostlivosť o telo a vizáž
• príspevok na jazykový kurz podľa vlastného výberu
• iné finančné benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám štruktúrovaný životopis. Foto je vítané. Z hľadiska našich personálnych možností odpovedáme len vybraným kandidátom. V prípade, že sa Vám neozveme do 15 dní od Vášho zaslania, budú Vaše údaje zaradené v našej personálnej databáze. Zaslaním Vášho CV, nám dávate súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré si zároveň prosíme doplniť Vašim súhlasom, ktorí bude v znení:
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti,. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti,. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť zákona o upomínacom konaní
zodpovedný prístup k práci
príjemné vystupovanie
komunikatívnosť
flexibilita
orientácia na kvalitu a detail
dôslednosť pri plnení pracovných úloh
zodpovedný prístup k práci
príjemné vystupovanie
komunikatívnosť
flexibilita
orientácia na kvalitu a detail
dôslednosť pri plnení pracovných úloh
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít v oblasti úverov a financovania, službách korporáciám a outsourcingu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3916994
Dátum zverejnenia: 27.5.2020
2020-05-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy pohľadávok Spoločnosť: Inkasáreň s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac