Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
Ingrid Senková
Miesto práce
Vranov nad Topľou, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Vranov nad Topľou, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.07.2024
01.07.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 500 EUR/mesiacmožnosť pohyblivej zložky v závislosti od výkonu pracovníka
Od 500 EUR/mesiacmožnosť pohyblivej zložky v závislosti od výkonu pracovníka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie pošty, príprava korešpondencie, podkladov k obchodu a telefonovanie v rámci starostlivosti o klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
pohyblivá pracovná doba, možná práca z domu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod a podnikanie, Obchodná akadémia
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
dôsledný, komunikatívny, ochota vzdelávať sa, dobrá znalosť práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá poisťovacou a sprostredkovateľskou činnosťou v oblasti úverov a iných finančných služieb a komplexnou problematikou kamerových a prístupových systémov.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 4823399
Dátum zverejnenia: 6.5.2024
2024-05-06
lokalita: Vranov nad Topľou Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník Spoločnosť: Ingrid Senková
Základná zložka mzdy (brutto): 500 EUR/mesiac