Obchodný asistent - správa financií a majetku (Zvolen a okolie)

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
P. O. Hviezdoslava 16a, Zvolen, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
16.02.2023 prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiacmožnosť nárastu až do výšky 1.500 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 2.000 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ide o pozíciu asistenta, ktorý bude asistovať pri obchodných stretnutiach, odbornej a administratívnej podpore nášho OK Finančného centra vo Zvolene:
1. Analýza potrieb klienta a návrh riešenia.
2. Správa kľúčových informácií o klientoch.
3. Príprava finančných modelácií a kalkulácií.
4. Tvorba majetkového plánu klientov
5. Vyhodnotenie a výber vhodných produktov pre klientov
6. Komunikácia s inštitúciami a klientmi v súvislosti s realizáciou riešenia a uzavretím zmlúv.
7. Príprava zmlúv pre klientov na podpis a zabezpečenie online digitálneho spracovania.
8. Správa zmlúv, termínov, digitálnych zložiek klientov.
9. Práca s on-line aplikáciami pre informácie o klientoch, plánovanie a porovnanie produktov a správu klientskych zložiek

Zamestnanecké výhody, benefity

Nechcete byť len bežným "predajcom produktov"? Chcete objaviť svet moderného obchodu a správy majetku? Učte sa od profesionálov.

Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných špecialistov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.

1. Získanie zručnosti pri jednaní s klientmi a finančnými inštitúciami.
2. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním.
3. Neustále odborné vzdelávanie
4. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
5. Produktové výhody od finančných inštitúcií
6. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu.
7. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami.

Informácie o výberovom konaní

Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

10.2.2023 (ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Bankovníctvo Ekonomika, Financie, Účtovníctvo, Obchod

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívnosť a záujem o ľudí
- orientácia na systematické plnenie úloh a cieľov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v kalkuláciách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

ID: 4496073  Dátum zverejnenia: 7.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac