Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent oblastného riaditeľa (Back Office, Bratislava)
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
16.01.2023, prípadne dohodou aj skôr
16.01.2023, prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Úlohou odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu v nasledujúcich oblastiach:
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Možnosť postupu na manažérsku pozíciu s rozšírením kompetencie o:
1. Odborné vzdelávanie spolupracovníkov
2. Monitoring informácií a zmien produktov.
3. Komunikácia s inštitúciami
4. Štatistiky a vyhodnocovania výsledkov a kvality produkcie finančného centra.
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Možnosť postupu na manažérsku pozíciu s rozšírením kompetencie o:
1. Odborné vzdelávanie spolupracovníkov
2. Monitoring informácií a zmien produktov.
3. Komunikácia s inštitúciami
4. Štatistiky a vyhodnocovania výsledkov a kvality produkcie finančného centra.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním
2. Neustále odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu
6. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami
2. Neustále odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu
6. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami
Informácie o výberovom konaní
V súčasnej dobe, keď je nápor na podporu klientov v oblasti finančného zabezpečenia rozširujeme tím o špecialistov v back office.
Žiadosti spolu so životopisom nám pošlite mailom na [email protected]
Žiadosti spolu so životopisom nám pošlite mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4483369
Dátum zverejnenia: 7.12.2022
2022-12-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný analytik, Obchodný referent Spoločnosť: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac