Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme administratívno-klientského pracovníka do Košíc - pridaj sa k nášmu tímu!
Ing. Dominika Godora
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
ASAP
1 000 - 2 500 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme administratívno-klientského pracovníka s tvorivým prístupom pre našu agentúrnu kanceláriu v Košiciach. Tvojou úlohou bude:
- Starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v nových priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Košíc.
- Informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania.
- Podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov.
- Pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja.
- Zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS.
- Poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov.
- Vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb.
- Reprezentácia spoločnosti.
- Práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu.
- Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy.
- Plnenie predajných plánov.
- Predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovateľa v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.
Okrem týchto úloh môžeš očakávať aj:
- Príprava pracovných ponúk pre klientov
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov
- Práca v tíme a spolupráca s manažmentom
Výhody, ktoré ťa u nás čakajú:
- Možnosť rýchleho rastu v rámci spoločnosti
- Práca v mladom a dynamickom tíme
- Zaujímavé benefity vrátane zdravotného a životného poistenia, firemných akcií a pod.
Typický deň na pozícii administratívno-klientského pracovníka v našej agentúrnej kancelárii v Košiciach zahŕňa:
- Osobnú komunikáciu s klientmi a riešenie ich potrieb a požiadaviek.
- Aktualizáciu databáz a marketingových materiálov.
Pracovná doba pre túto pozíciu je typicky len počas pracovných dní a je flexibilná v závislosti od potrieb kancelárie.
Pridajme sa k tvojmu tímu a spoločne budeme rásť!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Máš možnosť získať prácu aj bez skúseností v administratíve a zaujímavú prácu s klientmi.
- Ponúkame ti atraktívny systém odmeňovania, vďaka ktorému môžeš získať nadštandardný príjem v najsilnejšej spoločnosti na trhu.
- Bezplatné vzdelávanie a osobnostný rozvoj sú u nás samozrejmosťou. Navyše ťa čaká aj kariérny rast.
- Potrebuješ oddych? U nás máš oddychovú zónu, kde si môžeš oddýchnuť a naberať nové sily.
- Sviatky a víkendy máš voľno a navyše môžeš pracovať aj z domu, vďaka home office.
- Pracovná doba je pre nás dôležitá, preto ti ponúkame flexibilný pracovný čas, ktorý sa prispôsobí tvojim potrebám.
- Máš zľavy v obchodnom reťazci s elektronikou Datart Alza, a zamestnanecké zľavy pre teba a tvoju rodinu.
- Naše reklamné predmety ťa potešia a pripomenú si nás aj mimo pracovného času.
- Tešíme sa na letný celofiremný teambuilding, kde sa môžeš stretnúť s kolegami z iných oddelení a spoznať sa lepšie.
- Vianočný večierok je u nás tradíciou a tešíme sa, že ťa môžeme pozvať na neformálnu spoločnú zábavu.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme administratívno-klientského pracovníka s tvorivým prístupom pre Košice
- Využívanie výpočtovej techniky pri kancelárskych prácach (Excel, Word)
- Presnosť a precíznosť
- Kultivovaný slovný a písomný prejav
- Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
- Flexibilita a prispôsobivosť
- Ochota učiť sa nové veci
- Požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou alebo vyššie
- Hard skills: Microsoft Office, administratívne zručnosti
- Soft skills: tímová spolupráca, komunikácia, riešenie problémov
- Tykajúc sa uchádzača: Máš skúsenosti s podobnou prácou?
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz sa stane celosvetovým olympijským poisťovacím partnerom - Allianz sa stal investorom, poisťovateľom a partnerom Olympijských hier pre roky 2021 až 2028 s nevyčísliteľným dopadom na znalosť a imidž značky po celom svete. Taktiež Allianz poskytne napr. poistenie atlétov, automobilového parku a poistenie majetku a zodpovednosti za škodu, ale aj poistné riešenia pre budúce produkty a služby poháňané technologickými zmenami. Prostredníctvom digitálnych a sociálnych kanálov Medzinárodného Olympijského Výboru sa dokáže Allianz spojiť s viac ľuďmi ako kedykoľvek predtým a ponúknuť im odborné znalosti v oblasti poistenia.
Allianz je značka spojenia ľudí a zároveň ich aj spája, "Spoj sa s nami"