Vedúci zákazníckeho servisu v obchodnom dome

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)

Popis práce

Pre nášho klienta hľadáme zodpovedného pracovníka/čku na pozíciu Vedúci zákazníckeho servisu so skúsenosťami s priamou komunikáciou so zákaznikmi, s riešením reklamácii a vedením ľudí. Nástup do interného stavu spoločnosti.

Čo bude Vašou každodennou náplňou práce?

- plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia
- generovanie cenových zmien
- kontrola pokladničnej knihy
- príprava podkladov pre špedíciu
- účtovanie pohybov tovaru
- komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením
- zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii
- administratíva spojená s príjmom tovaru
- kontrola dochádzky
- spracovanie a kontrola kúpnych zmlúv a reklamácii
- vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie
- kontrola vratiek a urgencia dodávateľov

Ponúkame

- osobnostné ohodnotenie do výšky 150€
- zamestnanecké zľavy na nákup
- nástup do interného stavu spoločnosti

Požadujeme

- predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom
- predchádzajúca skúsenosť na vedúcej pozícií
- znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť)
- dohovorenie sa v nemeckom jazyku a anglickom jazyku
- časová flexibilita, ochota pracovať aj cez víkendy

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Nahay Čičmanová
E-mail: poslať životopis
ID: 3792914  Dátum zverejnenia: 22.10.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)