Vedúca zákazníckeho servisu a administratívy v obchodnom reťazci

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 - 1 900 EUR/mesiac1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)

Popis práce

Pre nášho klienta hľadáme pracovníčku na pozíciu Vedúca zákazníckeho servisu a administratívy s nástupom do interného stavu spoločnosti.

Čo bude Vašou každodennou náplňou práce?

- plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia
- generovanie cenových zmien
- nahrávanie skenerov
- kontrola pokladničnej knihy a hotovosti v trezore
- príprava podkladov pre špedíciu
- preskladnenia, účtovanie pohybov v rámci obchodného domu
- komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením
- zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii
- účtovanie dodacích listov, odpisy a bankové výpisy
- kontrola dochádzky

Na týždennej báze je potrebné zodpovedať za:
- spracovanie a kontrolu kúpnych zmlúv a reklamácii
- vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie
- kontrola vratiek a urgencia dodávateľov

Ponúkame

- osobnostné ohodnotenie do výšky 150€
- zamestnanecké zľavy na nákup
- nástup do interného stavu spoločnosti

Požadujeme

- predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom
- predchádzajúca skúsenosť na vedúcej pozícií
- znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť)
- dohovorenie sa v nemeckom jazyku výhodou
- časová flexibilita, ochota pracovať aj cez víkendy

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Nahay Čičmanová
E-mail: poslať životopis
ID: 3785879  Dátum zverejnenia: 13.10.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 450 - 1 900 EUR/mesiac1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)