Office manager
INCOM TRADE s.r.o.
Šancová 11c, Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 250 EUR/mesiacod 1250 € (brutto)/mesiac (v závislosti od zručností uchádzača)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť INCOM TRADE s.r.o. hľadá komunikatívneho a pracovitého človeka na pozíciu Office manager.
Náplň práce:
- zabezpečovanie chodu kancelárie/recepcie,
- prijímanie a starostlivosť o návštevy,
- komunikácia s externými dodávateľmi služieb (komunikácia s upratovacou službou, záhradníkmi, nahlasovanie IT problémov a i.),
- e-mailová a telefonická komunikácia – rešerš potrebných informácií podľa zadania,
- plánovanie a sledovanie termínov pracovných stretnutí,
- starostlivosť o vozový park – objednávanie umytia, výmeny pneumatík, servisu, sledovanie prenájmu parkovacích miest,
- vybavovanie pošty (odosielanie a prijímanie zásielok, pošty),
- príprava jednoduchých tabuliek (základná znalosť nástrojov MS Office potrebná),
- kopírovanie a skenovanie dokumentov,
- vyhľadávanie, triedenie a zakladanie dokumentov,
- príprava podkladov podľa zadania (napr. zápisnice z rokovaní, vypĺňanie žiadostí pre úrady, podklady do banky, podklady na audit a i.),
- zodpovednosť za daňové doklady, príprava dokladov pre účtovné oddelenie,
- kontrola dokumentov (napr. kontrola údajov na zmluvách, kontrola úplnosti faktúr, zmlúv a i.),
- podávanie a preberanie dokumentov v rôznych inštitúciách, obchôdzky,
- pomoc pri prekladoch z/do ruského jazyka (resp. anglického jazyka, anglický jazyk je výhodou nie podmienkou),
- každodenná komunikácia v ruskom jazyku (vybavovanie e-mailov, telefonátov v ruskom jazyku, tlmočenie zistených informácií),
- iné činnosti podľa zadania zamestnávateľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť kariérneho rastu,
- práca v menšom kolektíve,
- kancelária v centre mesta,
- služobný notebook a telefón,
- káva, čaj, drobné občerstvenie na pracovisku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné schopnosti,
- zmysel pre detail,
- zodpovednosť a samostatnosť,
- systematickosť pri práci,
- organizačné zručnosti.