Telefonický operátor zákazníckej podpory s nemeckým a anglickým jazykom – žiadny predaj – Práca z domu

In Box Agency, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 200 EUR/mesiacbude upresnené počas výberového konania na základe vašej kvalifikácie a predchádzajúcich skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Náš koncový klient je spoločnosť prevádzkujúca call centrá v Rakúsku, pre ktorého operátori budú poskytovať telefonickú a písomnú podporu. Operátori budú do systému zapisovať aj poznámky o všetkých uskutočnených telefonátoch – pre potrebu svojich ostatných kolegov.

Plánovaná pracovná doba je 40 hodín/týždeň na osobu podľa harmonogramu a harmonogramu klienta, časový rámec je pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 hod. a v sobotu od 7:00 do 14:00 hod.

Každý jeden operátor má vybaviť 60 – 80 hovorov za pracovný deň.

Mzda a platobné podmienky:

Ponúkaná mzda je od 1100€ / mesiac brutto + stravné.

Mzdu vyplácame najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca

Dátum nástupu
Najbližší termín pre online školenie  - behom októbra 2024
Školenie bude trvať 10-14 dní, podľa progresu zaškolenia

Výberový proces:

Potenciálnych operátorov začíname klientovi predstavovať čo najskôr po reakcii na ponuku a prvotnom pohovore Následne absolvujú krátky Teams rozhovor so zástupcom rakúskej firmy.

Plánovanie pracovného času a zmien (evidencia dochádzky)
Pondelok až piatok (7:00 – 20:00) – 8 produktívnych hodín podľa plánovaného harmonogramu
Sobota (7:00 – 14:00) – 4 produktívne hodiny podľa plánovaného harmonogramu, jedna sobota v mesiaci

Počas štátnych sviatkov v Rakúsku – nepracujeme
Počas štátnych sviatkov na Slovensku – v prípade, že je v Rakúsku pracovný deň – službu poskytujeme (a snažíme sa nahrádzať štátne sviatky v Rakúsku

Rakúska firma plánuje pracovný čas a informuje nás o harmonograme – a my posielame informácie operátorom.

Platená dovolenka:
Zákonník práce stanovuje, že zákonný nárok na dovolenku je minimálne 4 týždne.
Dovolenka zamestnanca, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov, je najmenej 5 týždňov.

Hardvér a vybavenie
Poskytneme vám nasledujúci hardvér:
1 x notebook s OS Windows 10 (RAM min. 8GB, 64 bit operačný systém)
Slúchadlá 
2 x plochá obrazovka
Klávesnica + myš

Zamestnanecké výhody, benefity

- home office


- príspevky na stravu


- plná podpora


- HW a SW vybavenie


Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite emailom CV na adresu [email protected] alebo nás kontaktujte telefonicky na +421 908 63 44 71

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb call centier.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, ekonomika, HR

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​– Požadujú sa muži a ženy
​– Dobrá úroveň nemeckého a anglického jazyka (slovom aj písmom)
​– Nevyžadujú sa žiadne predchádzajúce zručnosti ako operátori call centra
​– Dobrá interakcia s volajúcimi zákazníkmi
​– Empatia a dobré zvládanie stresu
​– Schopnosť pracovať s počítačom a naučiť sa pracovať s požadovaným softvérom
​– Uchádzači musia prejaviť záujem o dlhodobé zamestnanie
​– Ochota pokračovať v práci čo najskôr po prerušení práceneschopnosti
​– Schopnosť vyriešiť technické problémy (softvér, internetové pripojenie atď.)​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

In Box Agency je dynamická personálna spoločnosť založená odborníkmi z oblasti HR v roku 2004 . Začali sme sprostredkovaním zamestnania pre uchádzačov zo Slovenskej republiky do Veľkej Británie a Írska. Postupne sme naštartovali spoluprácu so zamestnávateľmi v Holandsku, Nemecku a iných krajinách v EÚ a Škandinávii. Naše aktivity postupne rapídne narastali a postupne sme začali umiestňovať aj pracovníkov z Českej republiky, Maďarska a Poľska.

Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4930854  Dátum zverejnenia: 1.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac