Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický operátor zákazníckej podpory s nemeckým a anglickým jazykom – žiadny predaj – Práca z domu
In Box Agency, s.r.o.
Práca z domu
plný úväzok
ihneď
1 100 - 1 200 EUR/mesiacbude upresnené počas výberového konania na základe vašej kvalifikácie a predchádzajúcich skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náš koncový klient je spoločnosť prevádzkujúca call centrá v Rakúsku, pre ktorého operátori budú poskytovať telefonickú a písomnú podporu. Operátori budú do systému zapisovať aj poznámky o všetkých uskutočnených telefonátoch – pre potrebu svojich ostatných kolegov.
Plánovaná pracovná doba je 40 hodín/týždeň na osobu podľa harmonogramu a harmonogramu klienta, časový rámec je pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 hod. a v sobotu od 7:00 do 14:00 hod.
Každý jeden operátor má vybaviť 60 – 80 hovorov za pracovný deň.
Mzda a platobné podmienky:
Ponúkaná mzda je od 1100€ / mesiac brutto + stravné.
Mzdu vyplácame najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Dátum nástupu
Najbližší termín pre online školenie - behom októbra 2024
Školenie bude trvať 10-14 dní, podľa progresu zaškolenia
Výberový proces:
Potenciálnych operátorov začíname klientovi predstavovať čo najskôr po reakcii na ponuku a prvotnom pohovore Následne absolvujú krátky Teams rozhovor so zástupcom rakúskej firmy.
Plánovanie pracovného času a zmien (evidencia dochádzky)
Pondelok až piatok (7:00 – 20:00) – 8 produktívnych hodín podľa plánovaného harmonogramu
Sobota (7:00 – 14:00) – 4 produktívne hodiny podľa plánovaného harmonogramu, jedna sobota v mesiaci
Počas štátnych sviatkov v Rakúsku – nepracujeme
Počas štátnych sviatkov na Slovensku – v prípade, že je v Rakúsku pracovný deň – službu poskytujeme (a snažíme sa nahrádzať štátne sviatky v Rakúsku
Rakúska firma plánuje pracovný čas a informuje nás o harmonograme – a my posielame informácie operátorom.
Platená dovolenka:
Zákonník práce stanovuje, že zákonný nárok na dovolenku je minimálne 4 týždne.
Dovolenka zamestnanca, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov, je najmenej 5 týždňov.
Hardvér a vybavenie
Poskytneme vám nasledujúci hardvér:
1 x notebook s OS Windows 10 (RAM min. 8GB, 64 bit operačný systém)
Slúchadlá
2 x plochá obrazovka
Klávesnica + myš
Zamestnanecké výhody, benefity
- home office
- príspevky na stravu
- plná podpora
- HW a SW vybavenie
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb call centier.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– Požadujú sa muži a ženy
– Dobrá úroveň nemeckého a anglického jazyka (slovom aj písmom)
– Nevyžadujú sa žiadne predchádzajúce zručnosti ako operátori call centra
– Dobrá interakcia s volajúcimi zákazníkmi
– Empatia a dobré zvládanie stresu
– Schopnosť pracovať s počítačom a naučiť sa pracovať s požadovaným softvérom
– Uchádzači musia prejaviť záujem o dlhodobé zamestnanie
– Ochota pokračovať v práci čo najskôr po prerušení práceneschopnosti
– Schopnosť vyriešiť technické problémy (softvér, internetové pripojenie atď.)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.