Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný manažér v automotive spoločnosti Lozorno
In Box Agency, s.r.o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 500 EUR/mesiac- podrobnosti pri osobnom pohovore
Od 4 500 EUR/mesiac- podrobnosti pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta aktuálne hľadáme Finančného Manažéra pre prácu na západnom Slovensku v Lozorne.
Hlavnou zodpovednosťou na tejto pozícii je:
• Plná finančná zodpovednosť za zariadenie závodu
• Byť profesionálnym, aktívnym a produktívnym zástupcom finančného tímu v spoločnosti
• Podporovať manažéra závodu a finančný tím za účelom zlepšovania
Pracovné úlohy sa vykonávajú na základe požiadaviek priameho nadriadeného – Plant Manažéra
Pracovná náplň:
Základné zodpovednosti:
• Riadenie prípravy koncomesačného vykazovania výsledkov. To zahŕňa všetky úrovne analýzy údajov (Výkazu ziskov a strát a súvahy).
• Analýza všetkých oddelení a účtov s prípadným nahradením nákladov.
• Zadávanie údajov pre štandardné prírastky a preddavky (štandardný zápis do denníka)
• Riešenie všetkých vyrovnaní a dohôd medzi spoločnosťami v dohodnutých termínoch
• Všetky vyrovnania súvahy sú mesačne so zálohou podľa požiadaviek spoločnosti.
• Cash Flow: zostavovanie rozpočtu, prognózovanie a podávanie správ
Zabezpečenie toho, aby systémy a postupy v závode spĺňali interné a externé požiadavky a v prípade potreby zdôraznili problémy.
• Generovanie správ / výsledkov presne a včas podľa potreby.
• Riadenie mesačnej analýzy predaja, ktorá zabezpečí, že všetky predaje a súvisiace tržby sú v systéme ERP presne vykazované.
• Pôsobenie ako sprostredkovateľ Správ vytvárajúcich finančné požiadavky / korešpondencia a v prípade potreby ich delegovanie.
• Spolupráca s externými audítormi a podľa potreby riadenie všetkých aspektov auditov
• Generovanie informácií o rozpočte / prognózach podľa potreby
• Aktívna účasť na inventarizácii podľa potreby.
• Zabezpečenie že všetky údaje o inventarizácii sú vložené do príslušného systému pripraveného na analýzu
• Uistenie sa o správnosti štandardných nákladov. / nákladoch prevádzky / Zúčastnenie sa na kalkulácii a procese RFQ, ak je to potrebné
• Analýza finančných údajov v prípade potreby na identifikáciu príležitostí na zlepšenie. Úzka spolupráca s tímom pre riadenie vyšších operácií a prispievanie k riadeniu programov Costing & Improvement
• Výkazy prognózy predaja presným a včasným spôsobom podľa potreby.
• Aktívne rozvíjanie a zdokonaľovanie finančného oddelenia s cieľom zabezpečiť, aby finančné oddelenie mohlo splniť / prekročiť požadované výsledky.
• Vykonávanie hodnotenia priamych správ, stanovovanie a kaskádovanie individuálnych cieľov a cieľov oddelení a zámery.
• Riadenie všetkých aspektov personálnych povinností v rámci oddelenia - vrátane disciplinárnych, personálnych otázok, výkonu, neprítomnosti, kontroly miezd.
Monitorovanie, meranie a riadenie zlepšenia v stanovených kľúčových cieľoch, a to ako v oddelení, tak aj v spoločnosti pomocou systémov TS16949. Sledovanie a udržiavanie správnych postupov EH&S.
Hlavnou zodpovednosťou na tejto pozícii je:
• Plná finančná zodpovednosť za zariadenie závodu
• Byť profesionálnym, aktívnym a produktívnym zástupcom finančného tímu v spoločnosti
• Podporovať manažéra závodu a finančný tím za účelom zlepšovania
Pracovné úlohy sa vykonávajú na základe požiadaviek priameho nadriadeného – Plant Manažéra
Pracovná náplň:
Základné zodpovednosti:
• Riadenie prípravy koncomesačného vykazovania výsledkov. To zahŕňa všetky úrovne analýzy údajov (Výkazu ziskov a strát a súvahy).
• Analýza všetkých oddelení a účtov s prípadným nahradením nákladov.
• Zadávanie údajov pre štandardné prírastky a preddavky (štandardný zápis do denníka)
• Riešenie všetkých vyrovnaní a dohôd medzi spoločnosťami v dohodnutých termínoch
• Všetky vyrovnania súvahy sú mesačne so zálohou podľa požiadaviek spoločnosti.
• Cash Flow: zostavovanie rozpočtu, prognózovanie a podávanie správ
Zabezpečenie toho, aby systémy a postupy v závode spĺňali interné a externé požiadavky a v prípade potreby zdôraznili problémy.
• Generovanie správ / výsledkov presne a včas podľa potreby.
• Riadenie mesačnej analýzy predaja, ktorá zabezpečí, že všetky predaje a súvisiace tržby sú v systéme ERP presne vykazované.
• Pôsobenie ako sprostredkovateľ Správ vytvárajúcich finančné požiadavky / korešpondencia a v prípade potreby ich delegovanie.
• Spolupráca s externými audítormi a podľa potreby riadenie všetkých aspektov auditov
• Generovanie informácií o rozpočte / prognózach podľa potreby
• Aktívna účasť na inventarizácii podľa potreby.
• Zabezpečenie že všetky údaje o inventarizácii sú vložené do príslušného systému pripraveného na analýzu
• Uistenie sa o správnosti štandardných nákladov. / nákladoch prevádzky / Zúčastnenie sa na kalkulácii a procese RFQ, ak je to potrebné
• Analýza finančných údajov v prípade potreby na identifikáciu príležitostí na zlepšenie. Úzka spolupráca s tímom pre riadenie vyšších operácií a prispievanie k riadeniu programov Costing & Improvement
• Výkazy prognózy predaja presným a včasným spôsobom podľa potreby.
• Aktívne rozvíjanie a zdokonaľovanie finančného oddelenia s cieľom zabezpečiť, aby finančné oddelenie mohlo splniť / prekročiť požadované výsledky.
• Vykonávanie hodnotenia priamych správ, stanovovanie a kaskádovanie individuálnych cieľov a cieľov oddelení a zámery.
• Riadenie všetkých aspektov personálnych povinností v rámci oddelenia - vrátane disciplinárnych, personálnych otázok, výkonu, neprítomnosti, kontroly miezd.
Monitorovanie, meranie a riadenie zlepšenia v stanovených kľúčových cieľoch, a to ako v oddelení, tak aj v spoločnosti pomocou systémov TS16949. Sledovanie a udržiavanie správnych postupov EH&S.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- benefity budú upresnené pri osobnom pohovore
- benefity budú upresnené pri osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu nám prosím zasielajte Vaše CV na adresu [email protected]. Vybraných uchádzačov budeme ihneď telefonicky kontaktovať, osobné pohovory budú vykonávané vo Februári 2020.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby komponentov pre automobilový priemysel.
Nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby komponentov pre automobilový priemysel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika zameraná na výrobu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- hľadáme človeka s 8- 10 ročnou praxou na tejto pozícii
- dokázateľné pracovné skúsenosti vo výrobnom odvetví
- expert na accounting so schopnosťou balancovať veci
- schopnosť vidieť súvislosti v reportingu, nákladoch
- expert na excel
- reporting je šibeničný - súvaha, výsledovka, forecast, štatistiky - do 5 dní v novom mesiaci.
- forecast sa robí dva krát mesačne
- excelentná angličtina podmienkou
- práca na oddelení, kde je spolu 12 ľudí
- skúsenosti s reportovacími finančnými systémami Outlooksoft, Hyperion & BPCS
- dokázateľné pracovné skúsenosti vo výrobnom odvetví
- expert na accounting so schopnosťou balancovať veci
- schopnosť vidieť súvislosti v reportingu, nákladoch
- expert na excel
- reporting je šibeničný - súvaha, výsledovka, forecast, štatistiky - do 5 dní v novom mesiaci.
- forecast sa robí dva krát mesačne
- excelentná angličtina podmienkou
- práca na oddelení, kde je spolu 12 ľudí
- skúsenosti s reportovacími finančnými systémami Outlooksoft, Hyperion & BPCS
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
In Box Agency je dynamická personálna spoločnosť založená odborníkmi z oblasti HR v roku 2004 . Začali sme sprostredkovaním zamestnania pre uchádzačov zo Slovenskej republiky do Veľkej Británie a Írska. Postupne sme naštartovali spoluprácu so zamestnávateľmi v Holandsku, Nemecku a iných krajinách v EÚ a Škandinávii. Naše aktivity postupne rapídne narastali a postupne sme začali umiestňovať aj pracovníkov z Českej republiky, Maďarska a Poľska.
Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3844494
Dátum zverejnenia: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Lozorno Pozícia: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér Spoločnosť: In Box Agency, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 500 EUR/mesiac