Finančný manažér v automotive spoločnosti Lozorno

In Box Agency, s.r.o.

Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 500 EUR/mesiac- podrobnosti pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta aktuálne hľadáme Finančného Manažéra pre prácu na západnom Slovensku v Lozorne.
Hlavnou zodpovednosťou na tejto pozícii je:

• Plná finančná zodpovednosť za zariadenie závodu
• Byť profesionálnym, aktívnym a produktívnym zástupcom finančného tímu v spoločnosti
• Podporovať manažéra závodu a finančný tím za účelom zlepšovania

Pracovné úlohy sa vykonávajú na základe požiadaviek priameho nadriadeného – Plant Manažéra

Pracovná náplň:
Základné zodpovednosti:
• Riadenie prípravy koncomesačného vykazovania výsledkov. To zahŕňa všetky úrovne analýzy údajov (Výkazu ziskov a strát a súvahy).
• Analýza všetkých oddelení a účtov s prípadným nahradením nákladov.
• Zadávanie údajov pre štandardné prírastky a preddavky (štandardný zápis do denníka)
• Riešenie všetkých vyrovnaní a dohôd medzi spoločnosťami v dohodnutých termínoch
• Všetky vyrovnania súvahy sú mesačne so zálohou podľa požiadaviek spoločnosti.
• Cash Flow: zostavovanie rozpočtu, prognózovanie a podávanie správ
Zabezpečenie toho, aby systémy a postupy v závode spĺňali interné a externé požiadavky a v prípade potreby zdôraznili problémy.
• Generovanie správ / výsledkov presne a včas podľa potreby.
• Riadenie mesačnej analýzy predaja, ktorá zabezpečí, že všetky predaje a súvisiace tržby sú v systéme ERP presne vykazované.
• Pôsobenie ako sprostredkovateľ Správ vytvárajúcich finančné požiadavky / korešpondencia a v prípade potreby ich delegovanie.
• Spolupráca s externými audítormi a podľa potreby riadenie všetkých aspektov auditov
• Generovanie informácií o rozpočte / prognózach podľa potreby
• Aktívna účasť na inventarizácii podľa potreby.
• Zabezpečenie že všetky údaje o inventarizácii sú vložené do príslušného systému pripraveného na analýzu
• Uistenie sa o správnosti štandardných nákladov. / nákladoch prevádzky / Zúčastnenie sa na kalkulácii a procese RFQ, ak je to potrebné
• Analýza finančných údajov v prípade potreby na identifikáciu príležitostí na zlepšenie. Úzka spolupráca s tímom pre riadenie vyšších operácií a prispievanie k riadeniu programov Costing & Improvement
• Výkazy prognózy predaja presným a včasným spôsobom podľa potreby.
• Aktívne rozvíjanie a zdokonaľovanie finančného oddelenia s cieľom zabezpečiť, aby finančné oddelenie mohlo splniť / prekročiť požadované výsledky.
• Vykonávanie hodnotenia priamych správ, stanovovanie a kaskádovanie individuálnych cieľov a cieľov oddelení a zámery.
• Riadenie všetkých aspektov personálnych povinností v rámci oddelenia - vrátane disciplinárnych, personálnych otázok, výkonu, neprítomnosti, kontroly miezd.
Monitorovanie, meranie a riadenie zlepšenia v stanovených kľúčových cieľoch, a to ako v oddelení, tak aj v spoločnosti pomocou systémov TS16949. Sledovanie a udržiavanie správnych postupov EH&S.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- benefity budú upresnené pri osobnom pohovore

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu nám prosím zasielajte Vaše CV na adresu [email protected] Vybraných uchádzačov budeme ihneď telefonicky kontaktovať, osobné pohovory budú vykonávané vo Februári 2020.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby komponentov pre automobilový priemysel.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika zameraná na výrobu

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- hľadáme človeka s 8- 10 ročnou praxou na tejto pozícii
- dokázateľné pracovné skúsenosti vo výrobnom odvetví
- expert na accounting so schopnosťou balancovať veci
- schopnosť vidieť súvislosti v reportingu, nákladoch
- expert na excel
- reporting je šibeničný - súvaha, výsledovka, forecast, štatistiky - do 5 dní v novom mesiaci.
- forecast sa robí dva krát mesačne
- excelentná angličtina podmienkou
- práca na oddelení, kde je spolu 12 ľudí
- skúsenosti s reportovacími finančnými systémami Outlooksoft, Hyperion & BPCS

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

In Box Agency je dynamická personálna spoločnosť založená odborníkmi z oblasti HR v roku 2004 . Začali sme sprostredkovaním zamestnania pre uchádzačov zo Slovenskej republiky do Veľkej Británie a Írska. Postupne sme naštartovali spoluprácu so zamestnávateľmi v Holandsku, Nemecku a iných krajinách v EÚ a Škandinávii. Naše aktivity postupne rapídne narastali a postupne sme začali umiestňovať aj pracovníkov z Českej republiky, Maďarska a Poľska.

Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

In Box Agency, s.r.o.
Palackého 8
040 01 Košice
http://www.inboxagency.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Róbert Jopek
Tel.: 0908 634 471
E-mail: poslať životopis
ID: 3844494  Dátum zverejnenia: 9.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 4 500 EUR/mesiac