Logo IMPROVERA s. r. o.

Manažér pracovnej agentúry - sebarealizácia, vedenie tímu, akvizícia klientov, predošlá skúsenosť v agentúre či nábore výhodou

IMPROVERA s. r. o.

Miesto práce
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ideálne júl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 4 000 EUR/mesiacKu mzde sú pripočítané kvartálne a ročné odmeny podľa splnenia individuálnych a firemných cieľov firmy. Finálna výška základnej mzdy je závislá od skúseností konkrétneho kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Do stabilnej pracovnej agentúry hľadáme MANAŽÉRA/MANAŽÉRKU, ktorý/ktorá povedenie pobočku a jej tím k plneniu cieľov, prinesie nové nápady na rozvoj a bude podporovať a motivovať svoj tím.


Nudiť sa nebudete, lebo Vašou náplňou práce bude: 

  • starostlivosť o úspešný chod zabehnutej agentúry s priateľskou atmosférou a dobrým menom
  • vedenie a motivácia svojho tímu 6-tich ľudí 
  • tvorba odvážnej stratégie rozvoja a obchodných cieľov
  • zodpovednosť za realizáciu smelých plánov
  • akvizícia nových klientov a udržiavanie vzťahov s už existujúcimi, spokojnými klientmi 


​Ak ste priekopníkom v oblasti ľudských zdrojov a radi sa pohybujete v prostredí, kde sa stretávajú talent a potreby trhu práce, potom je táto novo vytvorená pozícia práve pre Vás.

........................................

Zamestnanecké výhody, benefity


  1. Príležitosť ovplyvniť fungovanie firmy a rozhodovať:Budete mať možnosť ovplyvňovať kariérne cesty mnohých ľudí a zároveň prispievať k rastu firmy a spokojnosti tímu. Vaša práca bude mať hmatateľný vplyv na životy mnohých.
  2. Inovačná kultúra a sebarealizácia v nej: Firma podporuje kreativitu a inovácie. Budete mať priestor na uskutočnenie svojich nápadov a experimentovanie s novými spôsobmi, ako spájať ľudí zo Slovenska a zo zahraničia s pracovnými príležitosťami.
  3. Flexibilita: Firma ponúka flexibilný pracovný čas, čo umožňuje vyvážiť prácu s vaším osobným životom. Všetci vo firme si to ctia a bežná pracovná doba je od 8 hod. do 16 hod. Pozícia tiež nevyžaduje cestovanie.
  4. Rozvoj: Investícia do vášho osobného a profesijného rastu je samozrejmosťou. S podporou školení, mentorov a príležitostí na rozvoj, sa budete neustále zdokonaľovať. Počítať tiež môžete s podporou majiteľa firma.
  5. Motivujúca odmena: Okrem základnej mzdy ponúkame motivačný systém odmien a bonusov, ktorý odmeňuje vaše úspechy a prínos pre firmu. 
  6. Kvalitné pracovné pomôcky: Využívať môžete firemný automobil na dochádzanie do práce. Automatické sú aj ostatné pracovné pomôcky a vybavenie kancelárie pre bezstarostné sústredenie sa na prácu.
  7. Istota: Váš nástup je pre nás záväzkom a radosťou a je na zmluvu na dobu neurčitú, aby ste sa cítili bezpečne a ukázali to najlepšie, čo vo Vás je.

........................................

Informácie o výberovom konaní

Vážime si Váš čas a chuť stať sa súčasťou nášho tímu a firmy. Na Vami zaslaný životopis budeme reagovať postupne, najneskôr vždy do 48 hodín. Pokiaľ by sa tak nestalo, tak sa tak deje iba z dôvodu časovej vyťaženosti a prosíme, pripomeňte sa nám. Ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2024 (ostáva ešte 37 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Nezáleží

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

recruiter, náborár, HR konzultant, manažér, líder

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Nehľadáme ideálneho kandidáta, ale najlepšieho pre danú firmu. Medzi Vaše silné stránky by malo preto patriť nasledovné:


  • Skúsenosť s prácou v pracovnej či personálnej agentúre prípadne v oblasti ľudských zdrojov so zameraním na nábor a výber
  • Schopnosť viesť a motivovať tím
  • Schopnosť myslieť strategicky, vytvárať plány obchodu a rozvoja 
  • Vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • Schopnosť reagovať na zmeny a rýchlo sa im prispôsobiť
  • Spoľahlivosť a zmysel pre poriadok a detail
  • Záujem o neustály osobný a profesijný rozvoj
  • Hodnoty ako: ĽUDSKOSŤ, PROFESIONALITA, ZODPOVEDNOSŤ, INOVATÍVNOSŤ a TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA

Ak ste sa v týchto vetách našli a túžite po práci, v ktorej sa môžete plne realizovať ako líder a strategický manažér, neváhajte nám napísať! 

........................................

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Improvera slúži firmám aj jednotlivcom ako partner pri napĺňaní ich cieľov v biznise, v kariére a pri práci na sebe samom. Poskytujeme biznisové konzultácie, koučovanie tímov a jednotlivcov a manažérske a obchodné školenia.

Naša VÍZIA: Sprevádzať firmy a ľudí na ich ceste k zlepšeniu, k želanej zmene a pri rozvoji.

Naša MISIA: Pracujeme s ľuďmi a pre ľudí. Našim klientom pomáhame objaviť potenciál na zlepšenie, rast a rozvoj. Zároveň ponúkame riešenia na určenie smerovania – stratégie a spôsobu fungovania – riadenia pre lepšie výsledky, výkonnosť, časovú a nákladovú efektivitu a optimálne procesy. Robíme tak cez konzultácie, koučovanie a školenia.

Náš TÍM: Sme tím nadšencov, ktorých baví neustále hľadanie možností na zlepšovanie a práca na sebe. Máme skúsenosti a nechceme si ich nechať pre seba.

Počet zamestnancov

2 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Belišová
Tel.: +421911697117
E-mail: poslať životopis
ID: 4827753  Dátum zverejnenia: 12.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac