Head of Service Operations

IMPROVERA s. r. o.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 250 EUR/mesiacRočná mzda je v rozmedzí od 27 000 až 35 000 eur, t.j. 2 250 až 2 915 eur mesačne, PRÍPADNE VIAC podľa individuálnych skúseností kandidáta. Mzda je zložená z fixnej a variabilnej zložky, pričom podmienky odmeňovania budú komunikované v rámci výberového pohovoru. Vieme spraviť naozaj ústretové kroky v požiadavkách s ohľadom na senioritu kandidáta. Povedzte nám preto, aká je Vaša predstava.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do celosvetovo pôsobiaceho, nadnárodného koncernu hľadáme člena manažmentu.

Hľadáme strategicky premýšľajúceho človeka z technického prostredia, ktorý je prirodzeným lídrom, má silnú orientáciu na klienta a plynulú angličtinu.

Hľadáme človeka, ktorý vybuduje servis, ktorým sa táto firma bude odlišovať od konkurencie a vytvorí pozitívnu zákaznícku skúsenosť.

ČO BUDETE MAŤ NA STAROSTI?

- Riadenie, organizácia a zodpovednosť za chod servisu a servisného oddelenia (20 ľudí).
- Zodpovednosť za dosiahnuté hospodárske výsledky, efektivitu a kvalitu servisu a vzťahy s klientmi.
- Zaistenie predaja servisných kontraktov.
- Zodpovednosť za hospodárne využitie materiálov, organizáciu práce a dodržiavanie servisných procesov a štandardov.
- Budovanie technickej kompetentnosti tímu servisných technikov a ostatných členov tímu.
- Hľadanie synergií a spolupráca s nadnárodnými a lokálnymi tímami pre servis a obchod.
- Reportovanie.

Pracovný týždeň je rozdelený na 3 dni v teréne s tímom a 2 dni v kancelárii (po dohode home-office).

Zamestnanecké výhody, benefity

AKÉ VÝHODY PONÚKAME?

- ISTOTA nadnárodnej, stabilnej spoločnosti
- ODMENY s vopred zadefinovanými KPI's
- VÍZIA, ktorá je jasná a motivujúca
- ŠÉF, ktorý nemá rád faloš a dáva dostatok dôvery a kompetencií na realizáciu svojich nápadov
- TÍM, ktorý spolupracuje a baví ho práca
- VZDELÁVANIE do sýtosti, nad rámec očakávaní
- BENEFITY podľa vlastného výberu cez cafeteriu
- služobné AUTO aj na súkromné účely
- služobný MOBIL aj na súkromné účely
- DOMÁCA KANCELÁRIA: ntb, internet, tlačiareň

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je obsadzovaná pre nášho klienta, nadnárodnú spoločnosť pracujúcu s technickými zariadeniami a strojmi, pre ktorú je charakteristická:

- KVALITA
- ORIENTÁCIA NA KLIENTA
- ORIENTÁCIA NA TÍM
- INOVATÍVNOSŤ
- OCHOTA UČIŤ SA

Ak si myslíte, že ponuka je pre Vás tá pravá a ste ten pravý, skúsený kandidát, neváhajte nám poslať životopis so sprievodným listom na emailovú adresu [email protected]. Ozvite sa aj v prípade, že máte nejaké dotazy alebo špeciálne požiadavky, ktoré nie sú v inzercii uvedené/sú uvedené inak.

V komunikácii si ceníme náš čas aj čas našich klientov. Preto Vás prosíme, aby ste nereagovali, ak nespĺňate požiadavky, ktoré sú jasne uvedené v inzeráte.

Reagovať budeme iba na životopisy, ktoré vyhovujú požiadavkám a kandidáti postupujú do ďalšieho kola výberu. Ďakujeme za pochopenie.

Všetky životopisy, kontakty a komunikácia bude vymazaná do konca januára 2022. Zároveň prehlasujeme, že poskytnuté informácie slúžia výlučne pre výberové konanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

prednostne technického smeru, nie je ale podmienkou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
SAP Materials Management (MM) - Základy
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosť z technického prostredia / servisu nadnárodného koncernu min. 5 rokov
- Skúsenosť ako líder min. 3 roky
- Strategické a obchodné premýšľanie
- Silná orientácia na klienta a tím
- Schopnosť spolupracovať s rôznymi typmi ľudí
- Samostatnosť, skvelá organizácia práce a hľadanie spôsobov ako zlepšovať a inovovať
- Presvedčivosť v komunikácii
- Priamosť a otvorenosť
- Vnútorná integrita a zrelosť

Podmienkou je angličtina na úrovni plynulej komunikácie a písomného prejavu, min. na úrovni B2.

Uprednostení sú kandidáti zo Západoslovenského kraja.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Improvera slúži firmám aj jednotlivcom ako partner pri napĺňaní ich cieľov v biznise, v kariére a pri práci na sebe samom. Poskytujeme biznisové konzultácie, koučovanie tímov a jednotlivcov a manažérske a obchodné školenia.

Naša VÍZIA: Sprevádzať firmy a ľudí na ich ceste k zlepšeniu, k želanej zmene a pri rozvoji.

Naša MISIA: Pracujeme s ľuďmi a pre ľudí. Našim klientom pomáhame objaviť potenciál na zlepšenie, rast a rozvoj. Zároveň ponúkame riešenia na určenie smerovania – stratégie a spôsobu fungovania – riadenia pre lepšie výsledky, výkonnosť, časovú a nákladovú efektivitu a optimálne procesy. Robíme tak cez konzultácie, koučovanie a školenia.

Náš TÍM: Sme tím nadšencov, ktorých baví neustále hľadanie možností na zlepšovanie a práca na sebe. Máme skúsenosti a nechceme si ich nechať pre seba.

Počet zamestnancov

2 zamestnanci
ID: 4201438  Dátum zverejnenia: 11.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 250 EUR/mesiac