Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér/-ka verejného obstarávania
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2023/dohodou
1.5.2023/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- Komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých postupov verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov
Zodpovedá za:
- výkon postupov verejného obstarávania (ďalej len „VO“)
- kontrolu súladu VO vykonaného prijímateľom so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a usmerneniami/príručkami RO a CKO k verejnému obstarávaniu
- vysvetľovanie v procese verejného obstarávania, vyhodnocovanie ponúk) v zmysle Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a usmernení/príručiek RO a CKO
Vykonáva:
- celý proces verejného obstarávania, (najmä) prostredníctvom elektronického platformy - vrátane predprípravy a plánovania realizácie zákaziek,
- aktívnu komunikáciu so zadávateľmi zákaziek vo fáze prípravy zadávania zákaziek (opis predmetu zákazky) i počas realizácie VO (stav a termíny realizácie VO),
- vyhodnotenie ponuky v procese verejného obstarávateľa,
- prieskumy trhu za účelom preukázania hospodárnosti vynaložených finančných prostriedkov,
- finančnú kontrolu procesov verejného obstarávania,
- predloženie na ex-ante kontrolu pred vyhlásením VO, ex-ante kontrolu pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom, ex-post kontrolu a kontrolu zákaziek,
- proces a kontrolu zákaziek nespadajúcich pod zákon o verejnom obstarávaní,
- štatistické prehľady z jednotlivých procesov verejného obstarávania,
- kontrolu súladu výsledkov verejného obstarávania s predmetom zmluvy o poskytnutí NFP a realizovaným projektom.
- Komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých postupov verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov
Zodpovedá za:
- výkon postupov verejného obstarávania (ďalej len „VO“)
- kontrolu súladu VO vykonaného prijímateľom so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a usmerneniami/príručkami RO a CKO k verejnému obstarávaniu
- vysvetľovanie v procese verejného obstarávania, vyhodnocovanie ponúk) v zmysle Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a usmernení/príručiek RO a CKO
Vykonáva:
- celý proces verejného obstarávania, (najmä) prostredníctvom elektronického platformy - vrátane predprípravy a plánovania realizácie zákaziek,
- aktívnu komunikáciu so zadávateľmi zákaziek vo fáze prípravy zadávania zákaziek (opis predmetu zákazky) i počas realizácie VO (stav a termíny realizácie VO),
- vyhodnotenie ponuky v procese verejného obstarávateľa,
- prieskumy trhu za účelom preukázania hospodárnosti vynaložených finančných prostriedkov,
- finančnú kontrolu procesov verejného obstarávania,
- predloženie na ex-ante kontrolu pred vyhlásením VO, ex-ante kontrolu pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom, ex-post kontrolu a kontrolu zákaziek,
- proces a kontrolu zákaziek nespadajúcich pod zákon o verejnom obstarávaní,
- štatistické prehľady z jednotlivých procesov verejného obstarávania,
- kontrolu súladu výsledkov verejného obstarávania s predmetom zmluvy o poskytnutí NFP a realizovaným projektom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ na r. 2023 | Centrálny register zmlúv (gov.sk)
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ na r. 2023 | Centrálny register zmlúv (gov.sk)
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 06.04.2023 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:
1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ).
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošlú e-mailom na adresu [email protected] alebo doručia na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
821 01 Bratislava
s označením „Výberové konanie Manažér VO“
Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.
V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Súhlas so spracovaním osobných údajov
Vyhlásenie o spracúvaní osobných údajov IMPLEA
1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ).
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošlú e-mailom na adresu [email protected] alebo doručia na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
821 01 Bratislava
s označením „Výberové konanie Manažér VO“
Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.
V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Súhlas so spracovaním osobných údajov
Vyhlásenie o spracúvaní osobných údajov IMPLEA
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované vzdelanie:
Vysokoškolské II. stupňa
Požadovaná prax:
1 rok v oblasti verejného obstarávania
Počítačové znalosti - používateľ:
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Požadované vzdelanie a prax:
- VŠ II. st.,
- odborná prax a znalosť právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania v oblasti realizácie VO výhodou.
Počítačové znalosti – používateľ:
- pokročilý používateľ balíku MS Office a Internetu,
- znalosť elektronickej platformy (IS EVO), ITMS, oversi a elektronického trhoviska (EKS) výhodou
- znalosť vestníka verejného obstarávania (ISZÚ) výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- svedomitosť, spoľahlivosť,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- komunikačné zručnosti,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie
Vysokoškolské II. stupňa
Požadovaná prax:
1 rok v oblasti verejného obstarávania
Počítačové znalosti - používateľ:
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Požadované vzdelanie a prax:
- VŠ II. st.,
- odborná prax a znalosť právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania v oblasti realizácie VO výhodou.
Počítačové znalosti – používateľ:
- pokročilý používateľ balíku MS Office a Internetu,
- znalosť elektronickej platformy (IS EVO), ITMS, oversi a elektronického trhoviska (EKS) výhodou
- znalosť vestníka verejného obstarávania (ISZÚ) výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- svedomitosť, spoľahlivosť,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- komunikačné zručnosti,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4548332
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Právnik, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac