Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Garant/-ka lektorského tímu (poskytovatelia) v národnom projekte Kvalita sociálnych služieb
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.03.2023
01.03.2023
Mzdové podmienky (brutto)
45 EUR/hod.
45 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
pripravuje, koordinuje priebeh a vyhodnocuje spoločné koordinačno-metodické stretnutia lektorského tímu,
zodpovedá za vypracovanie manuálu pre odbornú prípravu a metodickú podporu poskytovateľov sociálnych služieb a za plán ich činnosti,
koordinuje spoluprácu s lektorským tímom – hodnotitelia kvality sociálnych služieb,
zodpovedá za prípravu a spracovanie revízie poskytovateľskej metodiky,
zodpovedá za spracovanie návrhu na zmenu legislatívy sociálnych služieb za lektorský tím – poskytovatelia,
spolupracuje s metodickým tímom, s koordinátormi odbornej prípravy, s evaluátormi projektu,
vykonáva odbornú prípravu a metodickú podporu poskytovateľov sociálnych služieb v súlade s manuálom a plánom činností,
plní ďalšie úlohy podľa aktuálne vzniknutej potreby.
zodpovedá za vypracovanie manuálu pre odbornú prípravu a metodickú podporu poskytovateľov sociálnych služieb a za plán ich činnosti,
koordinuje spoluprácu s lektorským tímom – hodnotitelia kvality sociálnych služieb,
zodpovedá za prípravu a spracovanie revízie poskytovateľskej metodiky,
zodpovedá za spracovanie návrhu na zmenu legislatívy sociálnych služieb za lektorský tím – poskytovatelia,
spolupracuje s metodickým tímom, s koordinátormi odbornej prípravy, s evaluátormi projektu,
vykonáva odbornú prípravu a metodickú podporu poskytovateľov sociálnych služieb v súlade s manuálom a plánom činností,
plní ďalšie úlohy podľa aktuálne vzniknutej potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Stručná informácia o projekte:
Cieľom NP KSS je podpora sociálneho začlenenia zraniteľných cieľových skupín (osôb odkázaných na sociálne služby) poskytovaním kvalitných sociálnych služieb. Operačným cieľom národného projektu je podpora zavádzania kvality sociálnych služieb prostredníctvom metodickej podpory poskytovateľov sociálnych služieb pri implementácii podmienok kvality, a zároveň prostredníctvom zavádzania systému hodnotenia podmienok kvality sociálnych služieb.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Cieľom NP KSS je podpora sociálneho začlenenia zraniteľných cieľových skupín (osôb odkázaných na sociálne služby) poskytovaním kvalitných sociálnych služieb. Operačným cieľom národného projektu je podpora zavádzania kvality sociálnych služieb prostredníctvom metodickej podpory poskytovateľov sociálnych služieb pri implementácii podmienok kvality, a zároveň prostredníctvom zavádzania systému hodnotenia podmienok kvality sociálnych služieb.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Termín nástupu: 01.03.2023/dohodou
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Trvanie dohody o pracovnej činnosti : do 30.11.2023
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 14.02.2023 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:
1. Podpísaný profesijný životopis preferovane vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ),
2. Motivačný list,
3. Kópia diplomu najvyššieho dosiahnutého vzdelania (vysokoškolské I. alebo II. stupňa),
4. Potvrdenie/-ia o požadovanej 10-ročnej odbornej praxi v sociálnej oblasti (akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti) s uvedením lehoty vykonávania danej činnosti (vo formáte minimálne od MM/RRRR do MM/RRRR),
5. zoznam publikačnej činnosti v oblasti sociálnych služieb.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu: [email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie Garant/-ka lektorského tímu (poskytovatelia)“
Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.
V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/vyhlasenie-o-spracuvani-osobnych-udajov.html?csrt=8254685103102086151
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Trvanie dohody o pracovnej činnosti : do 30.11.2023
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 14.02.2023 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:
1. Podpísaný profesijný životopis preferovane vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ),
2. Motivačný list,
3. Kópia diplomu najvyššieho dosiahnutého vzdelania (vysokoškolské I. alebo II. stupňa),
4. Potvrdenie/-ia o požadovanej 10-ročnej odbornej praxi v sociálnej oblasti (akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti) s uvedením lehoty vykonávania danej činnosti (vo formáte minimálne od MM/RRRR do MM/RRRR),
5. zoznam publikačnej činnosti v oblasti sociálnych služieb.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu: [email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie Garant/-ka lektorského tímu (poskytovatelia)“
Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.
V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/vyhlasenie-o-spracuvani-osobnych-udajov.html?csrt=8254685103102086151
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
10
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované vzdelanie a prax:
ukončené VŠ vzdelanie 2. stupňa v spoločenských vedách, s min. 10-ročnou odbornou praxou, odborným zameraním na oblasť sociálnych služieb, s osobitným dôrazom na otázky kvality; komunikatívnosť, so schopnosťou riadiť a facilitovať činnosť lektorského tímu, akčnosť v krízových situáciách, motivujúca ľudí k zmene,
skúsenosti s tvorbou „poskytovateľskej metodiky“ výhodou (uviesť v životopise);
požaduje sa prax pri tvorbe metodiky a lektorská činnosť v sociálnych službách (uviesť v životopise).
Počítačové znalosti – používateľ:
pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Vodičský preukaz:
skupina B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikatívna osoba, motivujúca ľudí k zmene, so schopnosťou tímovej práce,
flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť,
schopnosť motivovať ľudí k spolupráci, schopnosťou kritickej reflexie, analýzy, syntézy, zovšeobecňovania, s kultivovaným prejavom (rečovým, písomným).
systematické myslenie, precíznosť, systematický prístup a spoľahlivosť pri narábaní so zverenou dokumentáciou, organizačné schopnosti, koordinačné schopnosti, schopnosť pracovať pod časovým tlakom,
ovládanie zákona o sociálnych službách č. 448/2008 Z.z..
ukončené VŠ vzdelanie 2. stupňa v spoločenských vedách, s min. 10-ročnou odbornou praxou, odborným zameraním na oblasť sociálnych služieb, s osobitným dôrazom na otázky kvality; komunikatívnosť, so schopnosťou riadiť a facilitovať činnosť lektorského tímu, akčnosť v krízových situáciách, motivujúca ľudí k zmene,
skúsenosti s tvorbou „poskytovateľskej metodiky“ výhodou (uviesť v životopise);
požaduje sa prax pri tvorbe metodiky a lektorská činnosť v sociálnych službách (uviesť v životopise).
Počítačové znalosti – používateľ:
pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Vodičský preukaz:
skupina B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikatívna osoba, motivujúca ľudí k zmene, so schopnosťou tímovej práce,
flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť,
schopnosť motivovať ľudí k spolupráci, schopnosťou kritickej reflexie, analýzy, syntézy, zovšeobecňovania, s kultivovaným prejavom (rečovým, písomným).
systematické myslenie, precíznosť, systematický prístup a spoľahlivosť pri narábaní so zverenou dokumentáciou, organizačné schopnosti, koordinačné schopnosti, schopnosť pracovať pod časovým tlakom,
ovládanie zákona o sociálnych službách č. 448/2008 Z.z..
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti, integráciu osôb a rozvoj lokálnej infraštruktúry v regiónoch SR. Aktuálne sa zameriava aj na pomoc občanom tretích krajín prichádzajúcich z Ukrajiny z dôvodu prebiehajúceho vojnového konfliktu.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších. Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať vzdelávacie aktivity a odborné semináre.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete!
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás privítame v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších. Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať vzdelávacie aktivity a odborné semináre.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete!
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás privítame v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4515793
Dátum zverejnenia: 7.2.2023
2023-02-07
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR Koordinátor, Koordinátor EÚ projektov, Odborný referent, Sociálny pracovník Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 45 EUR/hod.