Hlavný koordinátor/Hlavná koordinátorka národného projektu Deinštitucionalizácia zariadení sociálnych služieb – Podpora transformačných tímov

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacPonúkaný plat: od 1600€ /resp. v závislosti od skúseností a praxe kandidáta/

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koordinuje a riadi činnosť regionálnych konzultantov/koordinátorov, supervízorov a lektorov vzdelávania v spolupráci so zástupcami partnerov národného projektu.

Hlavnou náplňou práce hlavného koordinátora je najmä:
- administratívne a technicky koordinuje činnosť regionálnych konzultantov/ koordinátorov, supervízorov a vzdelávania v spolupráci so zástupcami partnerov
- spracováva podklady od regionálnych konzultantov/ koordinátorov pre potreby implementácie projektu
- spolupracuje so všetkými členmi metodického a koordinačného tímu a manažérmi implementácie odborných aktivít pri zabezpečovaní komunitných aktivít, informačných seminárov, vzdelávacích aktivít, workshopov, konferencií a ďalších diseminačných výstupov
- koordinuje a riadi činnosť jednotlivých regionálnych konzultantov/koordinátorov pri príprave informačných stretnutí v regiónoch, komunikuje so zriaďovateľmi sociálnych služieb.
- získava a spracováva pre tím expertov potrebné podklady od regionálnych konzultantov/ koordinátorov
- koordinuje a riadi činnosť jednotlivých regionálnych konzultantov/ koordinátorov s cieľom zabezpečiť efektívnu disemináciu a informačnú kampaň v regiónoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

Stručná informácia o NP DI PTT:
Hlavným cieľom projektu je príprava, kreovanie a systematická metodická podpora transformačných tímov pri tvorbe transformačných plánov konkrétnych zariadení sociálnych služieb (ďalej len „ZSS“) zapojených do procesu prechodu z inštitucionálnej na komunitnú starostlivosť a naštartovanie transformačných procesov v komunitách, kde sa tieto zariadenia budú nachádzať. Výsledkom tejto podpory bude vytvorenie transformačných plánov pre konkrétne ZSS.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači/uchádzačky pošlú do 20.05.2021 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:

1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
4. Potvrdenie o odbormej praxi súvisiacej s povahou pracovnej pozície (akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti).

Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu: [email protected]

alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

IA MPSVR SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislava

s označením „Výberové konanie Hlavný koordinátor NP DI PTT.

Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.
V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.

Súhlas so spracovaním osobných údajov
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované vzdelanie a prax:
- ukončené VŠ vzdelanie druhého stupňa a odborná prax minimálne 1 rok v oblasti súvisiacej s povahou pracovného miesta doložená potvrdením, alebo
- ukončené VŠ vzdelanie prvého stupňa a odborná prax minimálne 2 roky v oblasti súvisiacej s povahou pracovného miesta doložená potvrdením,
- prax v oblasti poskytovania sociálnych služieb alebo verejnej správy - administratívno-technická činnosť a/alebo oragnizačno-koordinačná činnosť.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- organizačné a plánovacie schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť viesť ľudí, schopnosť riešiť konflikty
- skúsenosť s vedením a koordinovaním tímu v počte min. 10 ľudí
- orientácia v problematike zákona č. 448/2008 o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov,
- schopnosť orientovať sa v odbornej problematike deinštitucionalizácie.

Termín nástupu:
- 01.06.2021/dohodou

Druh pracovného pomeru: 
- plný úväzok

Trvanie pracovného pomeru:
- doba určitá

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4076783  Dátum zverejnenia: 10.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac