Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/-ca oddelenia kontroly a sťažností
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2020
01.10.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
1 700 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• koncepčná, koordinačná a metodická činnosť vrátane prípravy a realizácie kontrolných akcií v oblasti hospodárenia s prostriedkami štátneho rozpočtu a prostriedkami EÚ s osobitným zreteľom na hlavné úlohy organizácie;
• vypracováva koncepciu kontrolnej činnosti (vnútornej) a zodpovedá za vytvorenie a chod systému vnútornej kontroly organizácie;
• vykonáva kontrolnú činnosť v oblasti hospodárenia s verejnými prostriedkami a prostriedkami EÚ v oblasti dodržiavania rozpočtovej disciplíny a záväzných ukazovateľov organizácie v súlade s osobitnými právnymi predpismi (zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 10/1996 Z. z. o kontrole v štátnej správe);
• zodpovedá za vybavovanie sťažností v zmysle zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v spolupráci s odbornými útvarmi organizácie.
Druh pracovného pomeru: plný pracovný úväzok, doba určitá 1 rok
• vypracováva koncepciu kontrolnej činnosti (vnútornej) a zodpovedá za vytvorenie a chod systému vnútornej kontroly organizácie;
• vykonáva kontrolnú činnosť v oblasti hospodárenia s verejnými prostriedkami a prostriedkami EÚ v oblasti dodržiavania rozpočtovej disciplíny a záväzných ukazovateľov organizácie v súlade s osobitnými právnymi predpismi (zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 10/1996 Z. z. o kontrole v štátnej správe);
• zodpovedá za vybavovanie sťažností v zmysle zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v spolupráci s odbornými útvarmi organizácie.
Druh pracovného pomeru: plný pracovný úväzok, doba určitá 1 rok
Zamestnanecké výhody, benefity
IA MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.ia.gov.sk/data/files/kolektivne-zmluvy/Kolektivna_zmluva_na_rok_2020.pdf
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
https://www.ia.gov.sk/data/files/kolektivne-zmluvy/Kolektivna_zmluva_na_rok_2020.pdf
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 30.09.2020 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie Vedúci/-ca oddelenia kontroly a sťažností“
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie Vedúci/-ca oddelenia kontroly a sťažností“
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Min. 3 roky praxe
• Výborné manažérske zručnosti
• Zodpovedný prístup k práci
• Dôslednosť
• Spoľahlivosť
• MS excel, word
• Znalosť anglického jazyka vítaná
• Min. 3 roky praxe
• Výborné manažérske zručnosti
• Zodpovedný prístup k práci
• Dôslednosť
• Spoľahlivosť
• MS excel, word
• Znalosť anglického jazyka vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3965730
Dátum zverejnenia: 10.9.2020
2020-09-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac