Vedúci/-ca oddelenia kontroly a sťažností

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• koncepčná, koordinačná a metodická činnosť vrátane prípravy a realizácie kontrolných akcií v oblasti hospodárenia s prostriedkami štátneho rozpočtu a prostriedkami EÚ s osobitným zreteľom na hlavné úlohy organizácie;
• vypracováva koncepciu kontrolnej činnosti (vnútornej) a zodpovedá za vytvorenie a chod systému vnútornej kontroly organizácie;
• vykonáva kontrolnú činnosť v oblasti hospodárenia s verejnými prostriedkami a prostriedkami EÚ v oblasti dodržiavania rozpočtovej disciplíny a záväzných ukazovateľov organizácie v súlade s osobitnými právnymi predpismi (zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 10/1996 Z. z. o kontrole v štátnej správe);
• zodpovedá za vybavovanie sťažností v zmysle zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v spolupráci s odbornými útvarmi organizácie.

Druh pracovného pomeru: plný pracovný úväzok, doba určitá 1 rok

Zamestnanecké výhody, benefity

IA MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.

Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.

https://www.ia.gov.sk/data/files/kolektivne-zmluvy/Kolektivna_zmluva_na_rok_2020.pdf

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači/uchádzačky pošlú do 30.09.2020 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:

1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:

[email protected]

alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava

s označením „Výberové konanie Vedúci/-ca oddelenia kontroly a sťažností“

Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://www.ia.gov.sk/sk/o-agenture/kontakty-a-infoservis/informacie-o-spracuvani-a-ochrane-osobnych-udajov-uchadzacov-o-zamestnanie-na-ucely-vyberoveho-konania-v-ia-mpsvr-sr

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Min. 3 roky praxe
• Výborné manažérske zručnosti
• Zodpovedný prístup k práci
• Dôslednosť
• Spoľahlivosť
• MS excel, word
• Znalosť anglického jazyka vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3965730  Dátum zverejnenia: 10.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac