Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborník/čka pre informačné semináre a osvetu v rámci NP terénna opatrovateľská služba
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
január/február 2020
január/február 2020
Mzdové podmienky (brutto)
28,15 EUR/hod.
28,15 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce odborníka pre Informačné semináre bude:
príprava a prezentácia (aj v ppt.) odborných tematických vzdelávacích stretnutí na jednu z vybraných okruhov tém:
- Proces registrácie opatrovateľskej služby v praxi
- Komunitné plánovanie sociálnych služieb a komunitný plán
- Realizácia terénnej opatrovateľskej služby v súlade so zákonom o sociálnych službách ( posudková činnosť, zmluva s prijímateľom sociálnej služby, zmluva so zamestnancom – opatrovateľkou, kvalifikačné predpoklady opatrovateľky, výkon terénnej formy opatrovateľskej služby.
- Význam rozvoja a podpory opatrovateľskej služby v obci, povinnosti obcí v zmysle zákona o sociálnych službách).
- Kvalita v opatrovateľskej službe,
- Tvorba všeobecne záväzného nariadenia obce so zameraním na sociálne služby
príprava a prezentácia (aj v ppt.) odborných tematických vzdelávacích stretnutí na jednu z vybraných okruhov tém:
- Proces registrácie opatrovateľskej služby v praxi
- Komunitné plánovanie sociálnych služieb a komunitný plán
- Realizácia terénnej opatrovateľskej služby v súlade so zákonom o sociálnych službách ( posudková činnosť, zmluva s prijímateľom sociálnej služby, zmluva so zamestnancom – opatrovateľkou, kvalifikačné predpoklady opatrovateľky, výkon terénnej formy opatrovateľskej služby.
- Význam rozvoja a podpory opatrovateľskej služby v obci, povinnosti obcí v zmysle zákona o sociálnych službách).
- Kvalita v opatrovateľskej službe,
- Tvorba všeobecne záväzného nariadenia obce so zameraním na sociálne služby
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní:
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 27.1 2020 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
4. Doklad preukazujúci odbornú prax v požadovanom rozsahu (potvrdenie zamestnávateľa o dĺžke odbornej praxe, akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti, čestné prehlásenie a výpis zo živnostenského registra v prípade SZČO a pod.)
5. Návrh obsahu so stručným popisom vzdelávacej aktivity na konkrétnu tému z vyššie uvedeného vybraného okruhu tém (max. 1x A4)
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP TOS“
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 27.1 2020 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“). Povinnými prílohami Žiadosti sú:
1. Motivačný list;
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) - iné formáty životopisov nie sú akceptované;
3. Kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
4. Doklad preukazujúci odbornú prax v požadovanom rozsahu (potvrdenie zamestnávateľa o dĺžke odbornej praxe, akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti, čestné prehlásenie a výpis zo živnostenského registra v prípade SZČO a pod.)
5. Návrh obsahu so stručným popisom vzdelávacej aktivity na konkrétnu tému z vyššie uvedeného vybraného okruhu tém (max. 1x A4)
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:
[email protected]
alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP TOS“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné predpoklady
- ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa, odb. prax minimálne 4 roky v niektorej z oblastí - psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie, ekonomika a manažment, podnikanie, právo a legislatíva alebo,
- ukončené VŠ vzdelanie I. stupňa, odb. prax 6 rokov v niektorej z oblastí - psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie, ekonomika a manažment, podnikanie, právo a legislatíva.
Ďalšie predpoklady a zručnosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty.
- ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa, odb. prax minimálne 4 roky v niektorej z oblastí - psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie, ekonomika a manažment, podnikanie, právo a legislatíva alebo,
- ukončené VŠ vzdelanie I. stupňa, odb. prax 6 rokov v niektorej z oblastí - psychológia, právo, sociálne služby a poradenstvo, verejná politika, verejná správa, pedagogické zameranie, ekonomika a manažment, podnikanie, právo a legislatíva.
Ďalšie predpoklady a zručnosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3832548
Dátum zverejnenia: 16.12.2019
2019-12-16
lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Regulatory affairs manager, Sociálny pracovník Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 28,15 EUR/hod.