Manažér/-ka verejného obstarávania

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Nevädzová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2019/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1600,- Eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- realizovanie celého procesu verejného obstarávania, vrátane elektronického trhoviska, predprípravy a plánovania VO (rozhodovanie o použití metódy verejného obstarávania),
- administratívna príprava na zadávanie VO v rámci centrálneho verejného obstarávania,
- zabezpečovanie poskytovania súťažných podkladov, komunikácia a elektronická aukciu uskutočňovaná certifikovaným systémom podľa zákona o verejnom obstarávaní,
- administrovanie a odborná podpora činnosti komisie na vyhodnotenie ponúk,
- administratívna podpora úkonov verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní do uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom.
- pripravovanie podkladov v rámci verejného obstarávania pre spracovateľov programov alebo projektov v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a usmerneniami RO a CKO k verejnému obstarávaniu,
- organizovanie a vyhodnocovanie ponúk v procese verejného obstarávateľa,
- dohľad na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní,
- v prípade revíznych postupov spracovanie stanoviska verejného obstarávateľa a stanoviska pre ÚVO,
- administratívne činnosti a príprava a spracovanie podkladov pre manažérov kontroly verejného obstarávania,
- konzultovanie o predmete zákazky a spôsobe jeho zabezpečenia podľa požiadaviek dotknutých organizačných útvarov,
- spracúvanie časového harmonogramu verejného obstarávania,
- odosielanie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka verejného obstarávania,
- zasielanie informačných povinností do profilu verejného obstarávateľa.

Informácie o výberovom konaní

Termín nástupu:
- 01.05.2019/dohodou

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Informácie o výberovom konaní:
Uchádzači/uchádzačky pošlú do 15.04.2019 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnou prílohou je:

1. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ).

Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnou prílohou pošlú e-mailom na adresu:

[email protected]

alebo doručia na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Nevädzová 5
821 01 Bratislava
s označením „Výberové konanie Manažér VO“

Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.

V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.

Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.

Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Počítačové znalosti - používateľ:
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov,
- znalosti z oblasti štrukturálnych fondov, právnych predpisov v oblasti VO, práva a ekonomiky,
- samostatnosť, dôslednosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť rýchlej orientácie v problematike,
- tvorivosť, komunikatívnosť, flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3623726  Dátum zverejnenia: 18.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1600,- Eur